منیرالحق ندیم از سال اول لیگ برتر افغانستان روشن کاپیتان تیم سیمرغ البرز است. او اصلا از ولایت پنجشیر بوده و اما تمام زنده گی اش را در مزار شریف سپری کرده است. وی از دل یک مزاری واقعی است.

ندیم در جریان سه فصل لیگ برتر افغانستان روشن ۱۴ گول را انجام داده است. او در بازی امسال با عقابان هندوکش با انجام دادن دو گول تیم خود را با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسانده و لقب بهترین بازیکن میدان را از آن خود ساخت.

منیر الحق ندیم، فوتبال را از سن ده سالگی آغاز کرده است، وی فعلآ ۳۰ سال عمر دارد و پدر دو فرزند است. وی آرزو دارد فرزاندانش از او فوتبال خوبتر بازی کنند.

ندیم در تیم فوتبال کود و برق و تیم ولایت بلخ برای یازده سال بازی کرده است. در طول این سالها اکثرآ به حیث بهترین بازیکن سال شناخته شده است.

او همچنان برای دو سال برای تیم ملی فوتبال افغانستان نیز بازی کرده است.

او در داخل و خارج از میدان فوتبال توسط بازیکنان هم تیمی اش دارای احترام زیادی است. مصطفی رضایی از هم تیمی های ندیم میگوید: "او بهترین بازیکن است و همه گی آنرا میداند آما در پهلوی آن منیر انسان بسیار متواضع است".

ندیم میگوید "ما برای دو سال به بازی نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن راه پیدا کرده ایم اما هر دو بار نتوانستیم با دست پر برگردیم. این بار ما برای برد بازی میکنیم و قصد داریم جام این لیگ را بالای سر خود بالا کنیم".

تیم سیمرغ البرز بعد از یک فصل بدون موفقیت در سال ۱۳۹۳، توانست در تورنمنت نوروزی امسال قدرتمند برگشته و در یک بازی جالب و دیدنی تیم شاهین آسمایی را شکست بدهد. آنها در بازی اول شان در این فصل لیگ برتر افغانستان روشن نسبتآ خوب  ظاهر شده اند و امروز بازی دوم خود را در مقابل د میوند اتلان انجام خواهند داد.

ندیم میگوید: "مه باور دارم که بازی اول ما به مراتب مشکلتر از بازی در مقابل د میوند اتلان بود. ما با آماده گی های بیشتر در بازی امروز با یک ذهنیت مثبت به میدان خواهیم رفت".