شاهین آسمایی در یک مسابقه دوستانه، ۲۳ حوت ۱۳۹۵، به مصاف تیم جوانان اردو رفت. این بازی در ورزش‌گاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار شد و در پایان، شاهین آسمایی با نتیجه ۲-۰ جوانان اردو را مغلوب کرد.

جوانان اردو به منظور تصاحب توپ و میدان، مسابقه را با رد‌ و بدل کردن پاس‌های کوتاه شروع کردند. همان‌طوری که بازی در نیمه اول با هیجان و جذابیت دنبال می‌شد، حسین علی‌زاده از شاهین اسمایی، در دقیقه ۲۴، اولین گول مسابقه را به ثمر رساند.از آن‌جای که حملات اردو برای گول‌زنی بی‌نتیجه ماند، این بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم، شاهین برای اطمینان از پیروزی و شلیک تیرِ خلاص، در دقیقه ۶۴ به گول دوم دست پیدا کرد. این بار زین‌الدین شریفی، مهاجم شاهین، دومین گول بازی را به ثمر رساند. این بازی دوستانه با نتیجه ۲-۰ به نفع قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به پایان رسید.

شاهین آسمایی در هفته گذشته توانست دو مسابقه دوستانه خود را با پیروزی در مقابل حریفان به پایان برساند که این امر نشان‌گر تواناییها و ظرفیت این تیم است. هم‌چنین، این مسابقات دوستانه برای بالا بردن عمل‌کرد و برطرف کردن نقاط ضعف شاهین برای حضور در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷، بسیار مفید واقع می‌شوند. 

جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷، باشگاه‌های فوتبال منطقه‌ای را برای شرکت در یک رقابتِ سالیانه و بین‌المللی گرد هم می‌آورد. این اولین باری است که یک تیم از لیگ برتر افغانستان روشن برای رقابت با باشگاه‌های منطقه‌ای به این جام راه پیدا کرده است.

با ما باشید و برای کسب معلومات بیشتر درباره شاهین آسمایی در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ به  وب سایت لیگ برتر www.afghanpremierleague.com و صفحه یوتیوب این لیگ www.youtube.com/afghanpremierleague مراجعه کنید. برای تماشای عکس‌های تیم‌های مورد علاقه خود، صفحه اینستاگرام لیگ برتر Afghanpremierleague.official را لایک کنید!