طوفان هریرود به راحتی به یک پیروزی پرگل ۵ بر صفر در افتتاحییه دومین فصل آر ای پی ال دست یافت . 
با هنرنمایی جوانان آکروبات باز در وسط زمین و چرخش هشت تیم حاضر در دور آنها در زیر یک آسمان صاف ، دومین لیگ برتر افغانستان ( روشن)  ، با یک تصویر زیبا ا در استادیوم فوتبال افغانستان، شروع شد.
بازی افتتاحییه، شایستگی قهرمان دوره قبلی آر ای پی  ال ،طوفان هریرود ،نماینده ولایات غربی افغانستان را در مقابل تیم اسپیغاربازان که بازیکنانش از ولایات شرقی افغانستان بودند، به چالش کشید. طوفان هریرود فصل را با داشتن یک خط دفاعی محکم و خط حمله فرصت شناس پا به این دوره از مسابقات می گذارد.

 
نیمه اول بازی بیشتر بر وفق مراد  تیم طوفان هریرود بود ، بازیکنان این تیم از شروع مسابقه تسلط خود بر حفظ توپ را نشان دادند که هفت دقیقه خوب را برای آنها به ارمغان آورد. یک بازیکن خط میانی طوفان هریرود پاس چیپی را روی خط دفاعی اسپین غر بازان انداخت جای که بازیکن خط حمله این تیم با یک کنترل خوب ، خود را وارد محوطه ۱۸ کرد .  این بازیکن توسط بازیکن تیم مقابل سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.
 

واحد ندیم، بازیکن تیم طوفان هریرود پشت ضربه پنالتی ایستاد و به راحتی با یک ضربه بغل پای آرام توپ را به سمت چپ دروازه  فرستاد. هواداران تیم طوفان هریرود بعد از به ثمر رسیدن گل با تشویق های پر شورشان  در روی صندلی ها به خوبی شناخته شدند.( شما می توانید لحظات حساس را در ادامه ببینید)

اسپین غر بازان بعد از این گل حملاتی را روی دروازه هیرود داشت که شامل شوتهای از فاصله ۲۵ یا ۳۰ متری به سمت دوازه حریف بود. اما باز هم طوفان هریرود قدرت خود را بر حریف دیکته کرد، ده دقیقه بعد ، یک ارسال از سمت چپ ، دروازه بان اسپین غر بازان را وادار به خروج کرد طوریکه با بازیکن حمله تیم حریف برخورد کرد، توپ ارسالی به هافبک سمت راست طوفان، نقیب الله آزادانی رسید که وی با یک ضربه راحت از فاصله ۱۵ یاردی دوازه را گشود.
اما گل سوم طوفان یک گل بیاد ماندنی در دقیقه ۲۷ بود. بعد از چند حرکت زیبا در سمت محوطه ۱۸ قدم ، هافبک سمت چپ طوفان پاس زیبایی جلال افشار را صاحب توپ کرد، افشار توپ را با یک کنترل زیبا روی پای راست خود آورد و آن را با یک ضربه قدرتمند و زیبا به گوشه بالای سمت چپ دوازه کوبید.

جریان بازی همانطویر که در نیمه اول در کنترل تیم طوفان بود ، نیمه دوم هم بدین منوال گذشت. حوالی دقیقه ۷۰ ، معروف محمد ، پاس ارسالی به گوشه سمت راست محوطه ۱۸ را با یک شوت تبدیل به گل چهارم طوفان هریرود کرد. برای تکمیل جشنواره گل تیم طوفان ، غلام رضا یعقوبی به سادگی و با یک ضربه آرام گل پنجم را به نام خود کرد . این پیروزی ،یک پیروزی آسان و بی درد سر برای مدافع عنوان قهرمانی بود.

از چهره و لبخند رضایت تماشاچی ها معلوم بود که اولین بازی دور دوم لیگ برتر ، یک موفقیت بوده است. برای معلومات بیشتر از اتفاقات آر ای پی ال بعد از ظهر پنج شنبه و جمعه ، برنامه ها ما را دنبال کنید.
هواداران هر دوتیم از این شوت هنرمندانه به وجد آمدند، این گل یاد آور گل هم تیمی افشار، معروف محمدی بازیکن تیم ملی به تیم ملی پاکستان در روز سه شنبه بود.
قسمتهای جالب و حساس این مسابقه را در اینجا مشاهده کنید.