نخستین مسابقۀ رفت میان تیم‌های د میوند اتلان و د سپین‌غر بازان امروز، ۲۱ میزوان ۱۳۹۶ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی شد. هزاران علاقه‌مند فوتبال امشب دومین مسابقۀ شبانگاهی مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل ششم لیگ برتر را تماشا کردند. اتلان با کامرانی در نخستین رقابت خود در مرحلۀ نهایی با نتیجۀ ۲ – ۰ پیروز شد و گامی دیگر به سوی مرحلۀ نهایی برداشت. 

د میوند اتلان، نائب قهرمان فصل پنجم لیگ برتر، بازی را به صورت تهاجمی آغاز کرد. هیچ یک از حملات اتلان الی دقیقۀ ۲۰ بازی نتیجۀ مثبت نداد. مهاجم برجستۀ اتلان، فیض محمد فیض، با به ثمر رساندن گول نخست بازی توسط یک ضربۀ بسیار دقیق در دقیقۀ ۲۰ تفوق تیم خود را ثابت نمود. تماشاچیان با شور و حرارت فراوان از تیم پیشتاز تشویق به عمل آوردند تا همواره در نیمۀ نخست برتری خود را حفظ نماید، در حالی که، سایر حملات این تیم هیچ نتیجه‌ای در قبال نداشت و توسط خط دفاعی و دروازه‌بان تیم حریف آن‌ها مهار گردید. 

د سپین‌غر بازان در نیمۀ نخست هیچ شانس قابل ملاحظه‌ای برای به ثمر رساندن گول نخست خود کسب نکرد. هیچ‌یک از حملات آن‌ها برای تساوی نتیجۀ بازی مفید واقع نشد. 

اتلان در نیمۀ دوم نیز از برتری خود به حد لازم سود جست و فرصت‌های بی‌نظیری در اختیار داشت. امرالدین شریفی، مهاجم اتلان در دقیقۀ ۶۱ با استفاده از یک پاس هم‌تیمی خود گول دوم بازی را نیز به ثمر رساند. در ادامه، د سپین‌غر بازان در دقایق پایانی نیمۀ دوم تا حدی بر حریف خود فشار وارد کرد، اما در خط دفاعی اتلان هیچ رخنه‌ای ظاهر نشد. دروازه‌بان تیم بازان، ذهیب اصیل در برابر تمامی حملات به خوبی ایستادگی کرد و دروازۀ خود را از تهدیدها مصون نگهداشت. 

بازان نخستین مسابقۀ رفت خود را در مرحلۀ نیمه‌نهایی با سکتگی قابل ملاحظه به پیش برد و در نهایت بازی را با نتیجۀ ۲ – ۰ به اتلان واگذار کرد. 

د میوند اتلان و د سپین‌غر بازان هفتۀ آینده، پنجشنبه ۲۷ میزان ۱۳۹۶ در برابر هم به رقابت می‌پردازند. 

بر اساس آمار، تیم د میوند اتلان ۵۵ در صد بازی را در اختیار داشت. فیض محمد فیض، مهاجم بازان جایزۀ بهترین بازیکن را کسب نمود. 

برای تماشای کلیپ مکمل این رقابت به صفحۀ یوتیوب (www.youtube.com/afghanpremierleague) مراجعه کنید. برای دریافت تازه‌ترین عکس‌های تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر به ویب‌سایت لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.