تیم ملی فوتبال افغانستان با نتیجه ۲-۱ مسابقه نهایی رقابت های فوتبال جنوب آسیا را به روز یکشنبه به تیم ملی فوتبال هندوستان واگذار کرد. بعد از این دیدار، کمک مربی تیم ملی افغانستان در یک کنفرانس خبری در مورد شانس های افغانستان در این مسابقه و شکست تیم خود صحبت کرده است. 

"ما هر وقت با سطح بالای فوتبال می کنیم. نگهداشتن این سطح بالای فوتبال هر وقت آسان نیست. دو خطای که باید از سوی داور دیدار داده می شد، داده نه شده است. اما ما باید گول های بیشتر از این به ثمر میرساندیم." 

او گفت که حریف خود را پیش از مسابقه دست کم نگرفته است. "تیم هندوستان یک تیم خوب است. آنها دارای بازیکنان خوبی هستند و تلاش کردند فوتبال خوبتر را به نمایش بگذارند." 

با اینکه بهترین گول زن افغانستان در این بازی نیم کت شده بود اما کمک مربی افغانستان می گوید که ترکیب یازده نفره آنها یک ترکیب خوبی بوده ا ست. 

"از آغاز بازی تنها میتوانید ۱۱ بازیکن را به زمین بفرستید. ما کارخانگی خود را انجام داده بودیم و فکر می کردیم که ترکیب اولی ما دارای تاثیر گذاری بیشتری باشد اما بدبختانه نتوانستیم گولهای بیشتری به ثمر بر سانیم." 

او همچنان این ادعا را رد کرد که گویا اشتباه مدافعین افغان سبب شد تا سنیل چیتری بتواند گول برتری هندوستان را به ثمر رسانده و بالاخره جام قهرمانی را در خانه خود نگهدارد. 

"فکر نه میکنم آن یک اشتباه بوده بلکه میتوانیم آنرا یک سوء تفاهم بگوییم. در عین زمان مهاجمین هندی کار خود را کردند." 

این آخرین بازی افغانستان در قهرمانی های فوتبال زون جنوب آسیا بود و بعد از این افغانستان در زون فوتبال آسیای مرکزی بازی خواهد کرد.