انتظار طولانی بلاخره به پایان می‌رسد؛ فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحماني  به تعقیب مراسم افتتاحیه، امروز آغاز میشود و در نخستین دیدار مرحلۀ گروهی این رقابت‌ها، نمایندۀ زون شمال شرق کشور، موج‌های آمو، به مصاف تیم شاهین آسمایی، نمایندۀ پایتخت و همچنان برندۀ عنوان قهرمانی فصل ششم لیگ برتر افغانستان می‌رود. این رقابت هیجان‌انگیز امروز، ۱۵ میزان ۱۳۹۷ در استیدیوم فدراسیون فوتبال کشور برگزار می‌شود. 

بر اساس نتیجۀ قرعه‌کشی، شاهین آسمایی و موج‌های آمو در گروه "الف" این رقابت‌ها، در کنار تیم‌های د سپین‌غر بازان و د اباسین څپې قرار دارند. د سپین غر بازان سال گذشته با شکست دادن موج های آمو با یک گول، خود را مسئون ساخت اما د اباسین څپې در مرحلۀ گروهی توسط د میوند اتلان شکست خورد و یک بار دیگر به صورت پی‌هم قبل از رسیدن به مرحلۀ نیمه نهایی حذف شد.  

سال گذشته، موج‌های آمو در دیدار نهم مرحلۀ گروهی به مصاف شاهین آسمایی رفت. آمو به عوض تهاجم‌های مستقیم، راه‌کار دفاعی در پیش گرفت اما متأسفانه که این شوه نیز راه به جایی نبرد و حریف شان، شاهین آسمایی دو گول به ثمر رساند. گرچند، امسال، به همان پیمانه‌ای که شاهین دعوای تفوق دارد، موج‌ها اسرار دارد که از آمادگی‌های جدی برخوردار است تا باشد که بتواند در این دیدار نخست، عده‌ای از تیم‌ها را متأثر بسازد و همچنان اعتماد هواداران خود را جلب کند. 

آقای غلام فاروق اصیل، کمک مربی موج‌های آمو گفت: "قسمی که شما در جریان استید، امروز قرار است موج‌های آمو در رقابت افتتاحیه به مصاف شاهین آسمایی برود و تیم موج‌های آمو، طوری که قبلاً هم یادآوری کردم، شما شاهد یک آغاز خوب از موج‌های آمو خواهید بود. گرچند که این یک بازیی سخت و نفس‌گیر است اما تمام تلاش ما بر این می‌باشد و ما مصمم به این استیم که باید پیروز میدان باشیم. ما آمادگی‌های خاص خود را داریم. بازیکنان از انگیزۀ خوبی برخوردار می‌باشند و اعتماد به نفس شان نیز بالا است. امیدوار استیم که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و نظر به آموزش‌هایی که مربی تیم به بازیکنان ارائه کرده، توقع داریم که آنها در میدان عملی کنند و ما برندۀ این رقابت باشیم". 

آقای مجتبی فیض، مربی شاهین آسمایی اظهار کرد: "از یک هفته به اینسو آمادگی‌های ما آغاز شده. بازیکنان ما از تمام ولایات رسیده‌اند و از چهار روز به این‌سو مصروف تمرینات می‌باشند. مربی بین‌المللی ما نیز به کشور رسیده. شاهین همیشه برای برد داخل میدان می‌شود و امسال هم برای خوشی تماشاچیان و علاقه‌مندان خود، تلاش می‌کند تا برندۀ این رقابت باشد." ایشان در ادامه گفتند: "مسابقۀ نخست مرحلۀ گروهی در مجموع دشوار می‌باشد اما تلاش ما بر این است که در رقابت امروز پیروز شویم و بتوانیم کار را برای مسابقۀ بعدی آسانتر بسازیم". 

مراسم گشایش فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحماني و همچنان رقابت میان تیم‌های موج‌های آمو و شاهین آسمایی به صورت زنده از طریق تلویزون‌های طلوع و لمر، همچنان از طریق رادیوهای آرمان و اراکوزیا اف ام نشر می‌شود. برای تماشای لحظات برتر این رقابت‌ها شامل صفحۀ رسمی یوتیوب لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) شوید. همچنان شما می‌توانید تصاویر بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را از انستاگرام لیگ برتر  (Afghanpremierleague.official)دریافت کنید. برای معلومات بیشتر به صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمائید.