در یازدهمین مسابقه مرحله گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم های سیمرغ البرز و موج های آمو در یک رقابت تنگاتنگ به منظور صعود به مرحله بعدی رقابت ها، به مصاف هم رفتند. این مسابقه برای هر دو تیم مهم و سرنوشت ساز بود چون تیم برنده راهی مرحله نیمه نهایی شد و تیم بازنده از مرحله بعدی مسابقات باز ماند.

بازی با شور و هیجان تمام آغاز شد، هر دو تیم با روحیه قوی و انگیزه بالا وارد میدان شدند. سیمرغ البرز بازی را حمله یی آغاز کرد و چندین فرصت فراهم شده را از دست داد. دقیقه ۱۰ بازی بود که بازهم بازیکنان سیمرغ البرز فرصت سازی نمودند و با عملکرد زیبای نعمت الله کریمی به گول رسیدند. تیم موج های آمو نیز چندین فرصت مناسب گول زنی را از دست دادند و تلاش میورزیدند تا با یک گول نتیجه بازی را به تساوی بکشانند. نیمه اول بازی با یک گول از تیم سیمرغ البرز به پایان رسید و بازیکنان هر دو تیم به استراحت ۱۵ دقیقه یی رفتند.

نیمه دوم بازی با حملات پیاپی تیم موج های آمو روی دروازه سیمرغ البرز آغاز شد اما تیم سیمرغ البرز با در نظر داشت اینکه ۱ گول از تیم موج های آمو پیش افتاده بود بازی را به شکل دفاعی به پیش میبرد و با حفظ همین نتیجه تلاش داشتند تا بازی را به پایان برسانند. در نیمه دوم بازی، هیچ یک از تیم ها  گول زنی نکردند و بازی با نتیجه ۱-۰ به سود تیم سمیرغ البرز به پایان رسید. با این حال سیمرغ البرز به مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود کرد و تیم موج های آمو از رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان حذف شد. 

در نهایت حسن کوشانی از تیم سیمرغ البرز به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.