در اولین دیدار هفته دومِ رقابت های مرحله گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم موج های 

آمو نماینده زون شمال شرق کشور، به مصاف تیم طوفان هریرود رفت. 

بازی را طوفان هریرود حمله یی آغاز نمود که در دقیقه ۷ بازی، با گول نبی اسحاقزی از تیم موج های آمو پیش افتادند. موج های آمو نیز با از دست دادن چندین فرصت بازی را آغاز نمود که تا پایان نیمه اول بازی به گول نرسید اما این حسیب احمدی بود که گول دوم را برای تیم طوفان هریرود به ثمر رساند و نتیجه بازی را ۲-۰ به سود تیم اش در نیمه اول بازی به پایان رساند.

در نیمه دوم بازی هر دو تیم با تغییر چند بازیکن وارد میدان شدند و موج های آمو با عملکرد عالی بازیکنان اش در دقایق آغازین نیمه دوم با گول زیبای حشمت الله بارکزی در دقیقه ۵۱ نتیجه بازی را ۲-۱ ساخت. موج های آمو با این گول روحیه گرفته و سپس برای بار دوم در دقیقه ۵۲ بازی با گول عبیدالله افضلی نتیجه را به تساوی ۲-۲ کشاندند. با مساوی شدن بازی در نیمه دوم بازی هر دو تیم حالت دفاعی را اختیار کردند و تلاش مینمودند تا با یک گول دیگر بازی را به نفع تیم شان به پایان برسانند که بلاخره روی عملکرد عالی بازیکنان طوفان هریرود و با تلاش رحمت الله خیرخواه در دقیقه ۷۷ به گول رسیدند.

بازی با نتیجه ۳-۲ به سود تیم طوفان هریرود به پایان رسید و رحمت الله خیرخواه با درخشش عالی اش به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.