تیم د میوند اتلان امسال با یک ترکیب نیرومند در فصل چهارم لیگ برتر افغانستان روشن اشتراک کرد. این تیم توانست در این فصل لیگ برتر ا فغانستان روشن مقام سوم را از آن خود سازد. این سومین باری بود که تیم د میوند اتلان در تاریخ بازی های خود به مرحله نیمه نهایی صعود می کند. سال ۱۳۹۲ اما یگانه فصلی بود که این تیم نتوانست حتی یک بازی را هم ببرد.

بازی افتتاحی د میوند اتلان در مقابل طوفان هریرود برگزار شد که با نتیجه تساوی ۲-۲ خاتمه یافت. در بازی دوم خود این تیم توانست سیمرغ البرز را با نتیجه ۲-۱ در هم بکوبد. در بازی گروهی سوم خود اتلان اولین بازی خود را با نتیجه ۱-۰ به تیم شاهین آسمایی واگذار کرد.

هر چند این تیم در مرحله گروهی تنها یک دیدار را برنده شد اما با وجود آن هم این برد کافی بود که تیم د میوند اتلان را به مرحله نیمه نهایی برساند. در بازی های نیمه نهایی، تیم د میوند اتلان با تیم د سپین غر بازان روبرو شد که در بازی اول این مرحله د سپین غر بازان را با نتیجه ۱-۰ شکست داد. در بازی دوم اما د سپین غر بازان قویتر ظاهر شده و اولاً گول تساوی را به ثمر رسانده و بعداً در مرحله جذاب پینالتی ها توانست با نتیجه ۴-۲ تیم د میوند اتلان را از پیشروی خود بردارد.

اتلان در بازی که برای مقام سوم برگزار گردیده بود با تیم موج های آمو روبرو گردید که توانست در این بازی با نتیجه ۵-۱ برد مهم را از آن خود سازد و به این صورت مقام سوم فصل چهارم لیگ برتر افغانستان روشن را از آن خود کرد