موج‌‌های آمو لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ را با انگیزه و اطمینان شروع کرد. قرعه‌کشی این فصل، موج‌ها را در مرحله گروهی در گروه " ب " قرار داد جای که این تیم باید به مصاف تیم‌های چون سیمرغ البرز، عقابان هندوکش، و دسپین‌غر‌‌بازان می‌رفت.

آمو در اولین بازی گروهی خود با نتیجه ۱-۰ از سد عقابان هندوکش گذشت. هرچند، خیزش موج‌ها در برابر سیمرغ البرز با نتیجه ۱-۴ فرو نشست اما برد ۲-۰ این تیم در سومین بازی گروهی خود در مقابل دسپین‌غر‌بازان ، مدافع عنوان قهرمانی سال ۱۳۹۴، یک دست‌آورد قابل توجه بود.

این تیم با کسب ۶ امتیاز راهی مرحله نیمه‌نهایی فصل پنجم شد جای‌که نماینده حوزه جنوب، د‌میوند اتلان، در انتظار آن‌ها بود. موج‌ها در اولین بازی رفت خود در این مرحله، با نتیجه ۲-۳ مغلوب حریف قدرت‌مند خود شدند. برای جبران این نتیجه، بازیکنان آمو در بازی برگشت شلیک‌های زیادی را به سمت دروازه میوند ترتیب دادند؛ هرچند، این فرصت‌ها راه به جایی نبرد و اتلان با نتیجه ۲-۰ از سد موج‌های آمو گذشت. با این شکست تنها امید این تیم، رقابت برای کسب عنوان سومی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ بود.

در بازی رده‌بندی این فصل، موج‌ها باید با سیمرغ البرز رو‌به‌رو می‌شدند. بازیکنان این تیم با یک بازی درگیرانه در ابتدای مسابقه سعی داشتند تا سمیرغ را تحت‌تاثیر قرار داده و با کسب یک جام به خانه برگردند. هرچند، سیمرغ توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و با یک پیروزی ۱-۰، موج‌ها را از پیش رو برداشت.

موج‌های آمو به عنوان تیم چهارم لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ شناخته شد.

 سال گذشته، آمو با پشت‌کار و استقامت برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود توانست به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ صعود کند؛ در آن فصل جایزه بازی جوان‌مردانه لیگ برتر افغانستان روشن – فیفا به این تیم تعلق گرفت.

مسابقات و قسمت‌های حساس بازی‌ها در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن www.youtube.com/afghanpremierleague در دسترس قرار دارند. برای تماشای عکس‌های بیشتری از فصل پنجم ، اینستاگرامِ لیگ برتر افغانستان روشن   afghanpremierleague.officalرا تعقیب کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به وب‌سایت این لیگ، به آدرس www.afghanpremierleague.com مراجعه کنید.