دوسیۀ «طوفان هریرود» در فصل ۱۳۹۳ لیگ برتر افغانستان روشن با یک پیروزی، یک باخت، و یک تساوی بسته شد. طوفان در گروه «ب» در مکان سوم ایستاد و در رده بندی کلی جایگاه پنجم را در بین ۸ تیم کسب کرد. در حالیکه مردانِ غرب نتوانستند برای اولین بار به مرحله حذفی صعود کنند اما آنها در ۳ بازی خود سرسختانه ظاهر شدند.

در اولین بازی گروهی، رفیع بارکزی، کاپیتان اسبق این تیم در لباس «د سپین‌غر بازان» رو در روی یاران گذشته خود قرار گرفت. این مسابقه بعد از یک نبرد سخت به تساوی انجامید. مدافع طوفان هریرود، علی احمد یار زاده، درباره این مسابقه گفت: " چیزی که درباره بازی اول می توانم بگویم این است که دیدن رفیع در یک تیم دیگر برایمان سخت بود. چیزی که برای ما اهمیت داشت، عدم حضور او در جمع آبی پوشان غرب بود."

« د میوند اتلان» در بازی دوم مانع وزیدن طوفان شد و آنها را ۲-۰ شکست داد. لشکرِ غرب تنها در بازی سوم خود توانست با نتیجه ۳-۱ از سد «سیمرغ البرز» بگذرد. آنها برای صعود به مرحله بعد چشم امید به نتیجه بازی د میوند اتلان و د سپین‌غر بازان داشتند. اگر جنوبی‏ها با تفاضل بیش از ۲ گل، بازهای شمال شرق را شکست می‏دادند، طوفان می‏توانست بجای سپین‌غر در مرحله نیمه نهایی حضور پیدا کند. متاسفانه نتیجه بازی بر خلاف میل هواداران طوفان پیش رفت و بازی سپین‌غر و میوند با نتیجه تساوی به پایان رسید. برای اولین بار تیم طوفان هریرود نتوانست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

سال ۹۳، سال سختی برای طوفان هریرود بود. آنها در هر ۳ مسابقه خود جانانه تلاش کردند. به هر صورت، طوفان می خواهد سال بعد از حیثیت خود دفاع کند و برای کسب عنوان قهرمانی پا به میدان بگذارد.