عبدل وکیل کمال پوری، مدافعی است که برای شاهین آسمایی توپ می‏زند. او همراه سایر هم تیمی‌های خود به جلال آباد آمده است تا در اولین تورنمنت نوروزی لیگ برتر افغانستان روشنِ ۱۳۹۴ حضور داشته باشد.
کمال پوری، بعلاوه حضور در تمرینات تیم، همراه با سایر توپچی‏های پایتخت از مکان‌های تاریخی ننگرهار بازدید کرده است. «ما در حال حاضر در باغ سراج العمارت هستیم. اینجا واقعا یک کاخ زیبا و تاریخی است. ما از دیدن این عمارت بسیار لذت بردیم و بعد از اینجا به دیدن مزارِ غازی امان الله خان می‌رویم، کسی که این باغ را برای آسایش خود ساخته بود. شنیدن موضوعات جالب درباره این باغ از زبان کارگرانی که در آنجا مشغول به کار هستند، بسیار شنیدنی بود."
کمال پوری و هم تیمی‌هایش برای تیم شاهین آسمایی در بازی افتتاحیه این تورنمنت در روز ۲۴ حوت ۱۳۹۳ ساعت ۳ بعد از ظهر مقابل تیم د میوند اتلان به میدان می‌رود.
تمامی مسابقات از شبکه‌های طلوع و لمر و همچنین رادیو آرمان اف ام و آراکوزیا اف ام به طور مستقیم پخش خواهد شد. طرفداران همچنین می‌توانند از طریق شبکه های اجتماعی: توییتر – AfPremierLeague، فیسبوک – AfghanPremierLeague، گوگل پلاس – AfghanPremierLeague و وبسایت www.afghanpremierleague.com این بازی‌ها را دنبال کنند.