امروز، ۲۹ سنبله سال ۱۳۹۸، تیم طوفان هریرود قهرمان فصل گذشته لیگ برتر افغانستان در مقابل تیم قدرتمند و قهرمان چهار فصل لیگ برتر افغانستان برای بدست آوردن جام قهرمانی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان به رقابت می پردازند. تیم های شاهین آسمایی و طوفان هریرود در حالی به مصاف هم میروند که مرحله گروهی و نیمه نهایی مسابقات را موفقانه سپری نمودند و به مرحله نهایی راه پیدا کردند. تیم طوفان هریرود با شکست دادن تیم های سیمرغ البرز، موج های آمو و میوند اتلان در مرحله گروهی و با شکست دادن سپین غر بازان در مرحله نیمه نهایی و در مقابل تیم شاهین آسمایی با شکست دادن تیم های عقابان هندوکش، سپین غر بازان و اباسین څپی در مرحله گروهی و با شکست دادن سیمرغ البرز در مرحله نیمه نهایی به فاینل رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان راه یافتند. 

دیدار نهایی امروز میان تیم های شاهین آسمایی و طوفان هریرود، رأس ساعت ۰۵:۰۰ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی، تیم طوفان هریرود با تیم های میوند اتلان، سیمرغ البرز و موج های آمو در گروه "الف" و تیم شاهین آسمایی با تیم های سپین غر بازان، عقابان هندوکش و اباسین څپی در گروه "ب" رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان قرار گرفته بودند. 

داوری بازی امروز را حلیم آقا شیرزاد، رضا محمدی، شریف سروری و ننگیالی سادات به عهده دارند.

دیدار نهایی امروز بعد از مراسم اختتامیه ، اجرا های هنری و یک سلسه برنامه های ویژه آغاز میگردد.

بازی امروز برای هر دو تیم فوق العاده مهم و سرنوشت ساز میباشد طوریکه تیم برنده این مسابقه لقب قهرمانی و تیم بازنده لقب نایب قهرمانی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان را بالای سر میبرد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.