بازیکنان تیم اخلدین توردیو طی یک رقابت هیجان انگیز در برابر قهرمان سال پار، شاهین آسمایی، حریف خود را با نتیجۀ ۲ – ۰ شکست دادند. این پنجمین رقابت مرحلۀ گروهی لیگ برتر افغانستان بود که در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی شد.

شاهین آسمایی فصل ششم لیگ برتر را با یک موفقیت در برابر تیم د سپین غر بازان با نتیجۀ ۴ – ۳ آغاز کرد؛ گرچند، آذرخش آنها در دیدار کنونی توسط تیم عقابان هندوکش دفع گردید. طوری که اکثریت تماشاچیان در مسابقۀ امروز توقع پیشتازی شاهین آسمایی را داشتند؛ اما با گولی که زین الدین شریفی در دقیقۀ دوم به نفع تیم خود به ثمر رساند، هواداران شاهین کاملاً غافلگیر شدند.

شاهین اما مورال خود را از دست نداد و همواره تلاش ورزید تا این گول را جبران کند ولی کوشش‌های آنها هیچ نتیجه‌ای در قبال نداشت. پس از ۳۳ دقیقه، زمری سالنگی، مهاجم برجستۀ تیم عقابان، برای بار دوم توپ را وارد دروازۀ حریف خود ساخت.

تیم شاهین آسمایی نیمۀ اول را با نتیجۀ ۲ – ۰ به پایان رساند. آنها امیدوار بودند تا با ورود پرقدرت در نیمۀ دوم بازی را به نفع خود برگردانند. گرچند، با وجود تمامی شوت‌ها و حملاتی که بسیار به شکل عالی هدایت شدند، شاهین نتوانست هیچ گولی به ثمر برساند.

عقابان هندوکش در نیمۀ دوم نیز با قدرت تمام از دروازۀ خود نگهبانی کردند و در نهایت، بازی را با نتیجۀ ۲ – ۰ به نفع خود به پایان رساندند. این نخستین موفقیت عقابان در فصل ششم لیگ برتر بود.

زبیر وجودی، دروازه‌بان عقابان جایزۀ بهترین بازیکن را کسب کرد. عملکرد و دفاع او بسیار قابل ملاحظه بود. بر اساس آمار، عقابان ۴۰ در صد توپ و بازی را در اختیار داشت.

فردا، ۲۴ سنبلۀ سال ۱۳۹۶، تیم د میوند اتلان به مصاف د اباسین څپې میرود.

برای تماشای کلیپ مکمل این مسابقه صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را تعقیب کنید.

برای تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان، صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.