رقابت هیجان انگیز دیگر در فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی در راه است که طی آن عقابان هندوکش در هشتمین دیدار مرحلۀ گروهی، امروز، ۲۲ میزان ۱۳۹۷ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف تیم سیمرغ البرز می‌رود. 

هردو تیم در نخستین رقابت خود در مرحلۀ گروهی شکست خوردند. عقابان با نتیجۀ ۲ – ۰ در برابر د میوند اتلان و طوفان هریرود با نتیجۀ ۱ – ۰ از سد تیم سیمرغ البرز عبور کرد. 

آقای وحیدالله واحدی، مربی تیم عقابان هندوکش گفت: "متأسفانه یک سلسله مشکلات دامنگیر تیم ما شده. ما تا کنون هم نتوانستیم این مشکلاتی را که در بازیی نخست نیز با آن دچار بودیم، حل کنیم. بناءً من نمی‌توانم بگویم که امروز چگونه بازی انجام خواهیم داد، آیا خوب بازی می‌کنیم یا نه، چون بازیکنان ما از لحاظ روحی در وضعیت بسیار بد قرار دارند. مشکل ما این بود که در پی حمایت شدن بعضی تیم‌ها، عده‌ای از بازیکنان ناراض استند، عدۀ دیگر از طریقه‌ای که برای شان پیشنهاد شده نارضایتی دارند، از اینرو ما نتوانستیم تیم خود را از لحاظ روحی توانمند بسازیم و همگی دلسرد شده‌اند". ایشان علاوه کردند: "امروز قرار بود بازیکنان ما قرنتین شوند اما بعضی از آنها بناء به مشکلات مالی نتوانستند حتی برای قرنتین شدن حاضر شوند". 

مربی تیم سیمرغ البرز، آقای ظاهر گفت: "ما از شروع لیگ آمادگی کامل داشتیم اما می‌دانستیم که با طوفان رقابتی دشوار در پیش‌رو خواهیم داشت، بناء بر این، بهترین تکنیک‌ها را مد نظر گرفتیم، اما متأسفانه با یک اشتباه فردی رقابت را باختیم و به این علت کار برای ما دشوارتر شد، و در بازی امروز، عقابان هندوکش هم تیمی است که تا کنون یک باخت دارد و امروز برای اعادۀ حیثیت به رقابت می‌پردازد، شاید اجازه ندهند که بازی دوم خود را ببازند، از اینرو، بازیی سختی در پیشرو داریم". ایشان اضافه کردند: "ما نیز بازی نخست خود را باخته ایم و برای این که در گروپ بالاتر برویم، باید در این رقابت و همچنان در رقابتی که روز سه‌شنبه در برابر د میوند اتلان داریم، برنده شویم. به همین منظور، روی ضعف‌های خود کار کردیم، و نکات مثبت خود را بیشتر تقویت کردیم. امیدوار استیم که یک نتیجۀ خوب کسب کنیم". 

رقابت میان تیم‌های سیمرغ البرز و عقابان هندوکش  به صورت زنده از طریق تلویزون‌های طلوع و لمر، همچنان از طریق رادیوهای آرمان و اراکوزیا اف ام نشر می‌شود. برای تماشای لحظات برتر این رقابت‌ها شامل صفحۀ رسمی یوتیوب لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) شوید. همچنان شما می‌توانید تصاویر بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را از انستاگرام لیگ برتر  (Afghanpremierleague.official)دریافت کنید. برای معلومات بیشتر به صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمائید.