تیم های شاهین آسمایی و طوفان هریرود برای یک رقابت تنگاتنگ به منظور بدست آوردن جام قهرمانی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان به مصاف هم رفتند. 

بازی با شور و هیجان تمام آغاز شد، هردو تیم با روحیه قوی و انگیزه بالا وارد میدان شدند. شاهین آسمایی بازی را حمله یی آغاز کرد و چندین فرصت فراهم شده را از دست دادند. تیم طوفان هریرود نیز چندین فرصت مناسب گول زنی را از دست دادند و تلاش میورزیدند تا با یک گول نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد. نیمه اول بازی بدون گول به پایان رسید و بازیکنان هر دو تیم به استراحت ۱۵ دقیقه یی رفتند.

نیمه دوم بازی با حملات پیاپی تیم طوفان هریرود روی دروازه شاهین آسمایی آغاز شد اما این کاوش حیدری ( دروازه بان) شاهین آسمایی بود که با عملکرد عالی از دروازه تیم اش نگبانی میکرد. بازی خیلی جدی و حساس به پیش میرفت و هر دو تیم به شکل دفاعی بازی میکردند. نیمه دوم نیز بدون گول به پایان رسید و بازی به وقت های اضافه رفت. با آغاز وقت های اضافه تیم طوفان هریرود یک ضد حمله را روی دروازه شاهین آسمایی ایجاد کرد و با عملکرد فوق العاده حاتم شردل به گول رسید و نتیجه بازی را ۱-۰ به نفع تیم اش تغییر داد.

امان الله سرداری بازیکن دفاعی تیم شاهین آسمایی با انجام خطا بالای بازیکن طوفان هریرود در دقایق پایانی وقت های اضافی کارت سرخ گرفت و تیم شاهین آسمایی ناگزیر شد تا بازی را با ۱۰ بازیکن ادامه دهد. در نهایت بازی با نتیجه ۱-۰ به سود تیم طوفان هریرود به پایان رسید و جام قهرمانی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان را برای بار سوم بالای سر برد.

حاتم شیردل از تیم طوفان هریرود با عملکرد عالی و به ثمر رساندن تک گول بازی نهایی از به عنوان بهترین بازیکن دیدار نهایی شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.