به تعقیب مراسم گشایش فصل ششم لیگ برتر افغانستان، شاهین آسمایی با حضورداشت بیشتر از ۶۵۰۰ هواداران فوتبال، به مصاف د سپین‌غر بازان رفت. این رقابت در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان در پایتخت راه‌اندازی شد. 

نخستین و پرشور ترین مسابقۀ گروه "الف" با پیشتازی بی‌نظیر و قابل توجه شاهین آسمایی، قهرمان فصل پنجم لیگ برتر و نمایندۀ کابل آغاز گردید. در کمال حیرت، حمید حبیبی نخستین گول مسابقه را فقط ظرف دو دقیقه به ثمر رساند و در حدود ۶ دقیقه بعد، فرهاد اندر یک تهاجم حسابی هدایت شده انجام داد. اما این پایان کار نبود. به تعقیب ضربات متعدد در امتداد دروازۀ تیم د سپین غر بازان، مهاجم شاهین، حمید حبیبی در دقیقۀ ۳۱ برای بار سوم توپ را وارد دروازۀ حریف خود کرد. 

د سپین‌غر بازان نتوانست در نیمۀ نخست گولی به ثمر برساند، اما امید خود را از دست نداد. 

در نیمۀ دوم، تیم د سپین‌غر بازان نخستین گول خود را در دقیقۀ ۵۰ با یک شوت پنالتی توسط غلام حضرت انجام داد. با نتیجۀ ۳ در برابر ۱، بازان همواره برای رسیدن به نتیجۀ تساوی تلاش نمود و حملات زیادی روی دروازۀ حریف خود ترتیب کرد. در فاصلۀ نه چندان زیاد، در دقیقۀ ۵۸، شفق ایوبی، مهاجم ورزیده و با تجربۀ تیم بازان گول دوم را به نفع تیم خود به ثمر رساند. گرچند، در دقیقۀ ۶۷، انور اکبری گول چهارم این رقابت را انجام داد و ترتیب امتیازگیری د سپین‌غر بازان را متوقف کرد. 

با راهکارهای دقیق برای استفادۀ درست از فرصت های ضد حمله، بازان سومین گول خود را نیز در دقیقۀ ۷۹ برای ازیاد شانس رسیدن به ساوی انجام داد اما تمام کوشش‌های آنها توسط خط دفاعی و دروازه بان تیم شاهین مهار گردید. 

در فرجام، شاهین با نتیجۀ ۴ – ۳ تیم د سپین‌غر بازان را مغلوب ساخت و نخستین برد خود را در مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر مشخص نمود. 

بر اساس آمار، شاهین آسمایی ۵۲% بازی و توپ را در اختیار داشت. حمید حبیبی جایزۀ بهترین بازیکن این رقابت‌ را کسب کرد. 

برای تماشای کلیپ مکمل این مسابقه صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را تعقیب کنید. برای تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان، صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.