شاهین آسمایی، قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، با شکستِ ۱-۲ در مقابل تیم محمدانِ بنگله‌دیش شانس حضور در مرحله نیمه‌نهایی جام بین‌المللی شیخ کمال ۲۰۱۷ را از دست داد؛ این بازی به تاریخ ۶ حوت ۱۳۹۵ برگزار شد.

شاهین در اولین بازی مرحله گروهی خود نتوانست علی‌رغم برتری مشهود خود از سد چیتاگونگ آباهانی بنگله‌دیش بگذرد و با نتیجه ۱-۳ مغلوب این تیم شد.

در دومین بازی مرحله گروهی، شاهین توانست با یک برد عالی ۳-۱ در برابر مونانگ مارشیانگدی نیپال، امید خود برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی زنده نگه دارد؛ هرچند، با باخت شاهین در مقابل محمدان، امیدِ شاهین به نا‌امیدی تبدیل شد.

شاهین آسمایی در بازی سوم مرحله گروهی خود بسیار با روحیه ظاهر شد اما خستگی بازیکنان این تیم باعث شد تا رقیب‌شان از این وضعیت بیشترین استفاده را ببرد. رقابت شانه به شانه هر دو تیم در دقیقه ۳۲، هنگامی که محمدان اولین گول بازی را به ثمر رساند، از بین رفت.

رقابت شانه به شانه هر دو تیم در دقیقه ۳۲، هنگامی که محمدان اولین گول بازی را به ثمر رساند، کم رنگ شد؛ طوری‌که محمدان در دقیقه ۶۹ برتری خود را با گول دوم مستحکم‌تر کرد.

مهاجم شاهین آسمایی، امرالدین شریفی، در دقیقه ۸۸ موفق به گول‌زنی شد اما این گول نتوانست مانع شکست شاهین شود.

شاهین آسمایی با کسب یک پیروزی و دو شکست نتوانست از مرحله گروهی جام بین‌المللی شیخ کمال ۲۰۱۷ صعود کند.

برای دیدن قسمت‌های حساس، صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremierleague، را تعقیب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن به وب‌سایت رسمی این لیگ به آدرس، www.afghanpremierleague.com مراجعه کنید. برا تماشای عکس‌های تیم‌ها و بازیکنان محبوب خود صفحه اینستاگرام لیگ برتر افغانستان روشن، Afghanpremierleague.official، را لایک کنید!