شاهین آسمایی در گروه " ب " جام بین‌المللی شیخ کمال ۲۰۱۷ با تیم‌های چیتاگونگ آباهانی و محمدان از بنلگه‌دیش و باشگاه موناگ مارشیانگدی از نپال هم‌گروه شد. به حکم قرعه، قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۲۰۱۶ اولین بازی خود را به تاریخ ۱ حوت، ۱۳۹۵، در مقابل چیتاگونگ آباهانی برگزار می‌کند.

هشت تیم حاضر در این تورنمنت، سه تیم محلی و پنج تیم خارجی، برای رقابت در مرحله گروهی به دو گروه تقسیم می‌شوند. هر پیروزی در این مرحله سه امتیاز دارد و دو تیم برتر هر گروه، جواز حضور به مرحله نیمه‌نهایی را به دست می‌آورند.

بویر اگمابردیوف و امر‌الدین شریفی، مربی و کاپیتان شاهین آسمایی، در نشست رسانه‌ای که به تاریخ ۲۹ دلو ۱۳۹۵ برگزار شد، درباره آمادگی و به میدان آمدن این تیم با لباس زرد در تمام مسابقاتِ تعیین شده، صحبت کردند.

شاهین آسمایی اولین جلسه تمرینی خود را به تاریخ ۲۹ دلو ۱۳۹۵ در چیتاگونگِ بنگله‌دیش انجام داد. کمک مربی این تیم، مجتبی فیض، گفت، " تیم در وضعیت و حالت خوبی به سر می‌برد. همه بازیکنان برای برنده شدن در مسابقات جام بین‌المللی شیخ کمال آماده هستند."
دومین و سومین بازی شاهین به تاریخ ۴ و ۶  حوتِ ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

این تیم در اولین مسابقه مرحله گروهی خود در جام شیخ کمال به تاریخ ۱ حوت ۱۳۹۵، ساعت ۰۵:۳۰ بعد‌از‌ظهر به وقت کابل، در استدیوم چیتاگونگ به مصاف تیم چتاگونگ آباهاندی می‌رود.

برای آگاهی بیشتر درباره مسابقات و تمریناتِ آماده‌سازی شاهین آسمایی در جام بین‌المللی شیخ کمال ۲۰۱۷ ، وب‌سایت لیگ برتر افغانستان روشن، ( www.afghanpremierleague.com) ، و صحفه یوتیوت این لیگ، (www.youtube.com/afghanpremierleague) ، را لایک کنید. برای تماشای عکس‌های تیم‌های مورد علاقه خود در لیگ برتر افغانستان روشن، صحفه اینستاگرام این لیگ، Afghanpremierleague.official ، را لایک کنید.