بازیکنان مجتبی فیض در مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان با یک پیروزی قابل توجه با نتیجۀ ۲ – ۰ در برابر حریف خود، نمایندۀ زون شمال شرق کشور، تیم موج‌های آمو را از به زانو درآورد. این مسابقه امروز، ۳۱ سنبلۀ سال ۱۳۹۶ در فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی شد. بیش از ۷۰۰۰ تماشاچی برای تماشای این رقابت در استیدیوم حضور یافتند.

شاهین آسمایی این رقابت را با "تلاش قطعی برای پیروزی" آغاز نمود، طوری که در نخستین دقایق بازی برای اثبات برتری خود همواره در سمت راست و چپ میدان حملات متعددی ترتیب نمود اما در جهت دیگر، خط دفاعی موج‌های آمو نیز به حد لازم مستحکم بود.

آمو به منظور مهار نمودن حملات تیم حریف خود در کمال ناباوری حتی روش بازی معمول ۴ – ۴ – ۲ خود را به ۴ – ۵ عوض نمود. در حالی که شاهین به صورت متداوم پیشتازی خود را حفظ نمود و در نهایت هم روهید سمندری بازیکن خط میانی شاهین نخستین گول تیم خود را در قیقۀ ۴۰ به ثمر رساند.

به تعقیب این، الی ختم ۴۵ دقیقۀ نخست هیچ یکی از دو تیم گولی به ثمر رسانده نتوانست و نیمۀ نخست با نتیجۀ ۰ – ۱ به پایان رسید.

تیم موج‌های آمو نیمۀ دوم را با تمرکز بیشتر برای به ثمر رساندن گول تساوی بازی با استفاده از ضد حملات آغاز نمود، گرچند این روش آن‌ها در بازی امروز سودی در قبال نداشت.

تمام تلاش‌ها و حملات آمو به صورت متواتر توسط خط دفاعی شاهین مهار شد و در جهت دیگر، شاهین برای  تثبیت قطعی برتری در برابر تیم حریف خود یک فرصت دیگر کسب نمود، طوری که مجیب الله فیض به تعقیب یک تهاجم هدایت شده در دقیقۀ ۸۲، دومین گول بازی را به ثمر رساند.

با دو پیروزی و یک باخت، شاهین آسمایی در گروه "الف" شش امتیاز را از آن خود نمود و به مرحلۀ نیمه‌نهایی صعود کرد. اما موج‌های آمو، تیمی که در گروه "الف" چهار امتیاز به نام خود ثبت نمود، با این شکست شانس حضور در مرحلۀ نیمه‌نهایی را از دست داد.

شاهین آسمایی ۵۵ در صد توپ و بازی را در اختیار داشت. حسین علی زاده، مدافع شاهین جایزۀ بهترین بازیکن را کسب نمود.

برای تماشای کلیپ مکمل این مسابقه صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را تعقیب کنید. برای تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان، صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.