آخرین هفتۀ رقابت‌های مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان با مسابقۀ نفس‌گیر تیم نائب قهرمان فصل پنجم، د میوند اتلان در برابر سیمرغ البرز آغاز می‌شود. این مسابقه امروز، ۵ میزان ۱۳۹۶ رأس ساعت ۰۳:۰۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی می‌شود. 

به نظر می‌رسد این رقابت برای سیمرغ البرز تا حدی دشوار باشد از آنجایی که حریف آنها در حال حاضر شش امتیاز لازم برای صعود به مرحلۀ نیمه‌نهایی را کسب نموده و همچنان یکی از جمله تیم‌هایی می‌باشد که جداً برای کسب عنوان قهرمانی فصل ششم تلاش می‌ورزد. سیمرغ در دیدار نخست در برابر تیم د اباسین څپې با نتیجۀ ۱ – ۰ از سد حریف خود عبور کرد و اما رقابت دوم خود را با نتیجۀ ۱ – ۱ در مقابل تیم طوفان هریرود به پایان رساند. حالا، سیمرغ البرزدر مرحلۀ گروهی دارندۀ چهار امتیاز می‌باشد و تنها یک پیروزی دیگر می‌تواند آنها را در صدر جدول گروه "ب" قرار بدهد. 

در جهت دیگر، تیم بویر اگمابردیو با جذب بهترین بازیکنان لیگ برتر و همچنان تیم ملی تا اکنون بسیار خوب درخشیده. د میوند اتلان در دیدار نخست خود در برابر تیم طوفان هریرود با نتیجۀ چشمگیر ۴ – ۲ پیروز شد و به تعقیب آن در دیدار دوم، با نتیجۀ ۶ – ۳ تیم د اباسین څپې را با شکست مواجه ساخت. اکنون با داشتن شش امتیاز، این تیم جواز اشتراک در مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل ششم لیگ برتر را کسب نموده. 

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویون‌های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام نشر می‌شود. مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت‌ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر (www.youtube.com/afghanpremierleague) را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.