شاهین آسمایی بعد از ۹۰ دقیقه تلاش مستمر در بازی برگشت، نتوانست از برتری خود در مقابل تیم حاصلاتِ تاجیکستان استفاده کند. در حالی‌که شاهین توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، این تیم در مجموع با نتیجه ۰-۱ در مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ حذف شد.

شاهین در تمام جریان بازی روحیه عالی خود را برای شکست حریف نام‌دار خود نشان داد اما تا پایان نتوانست گولی را به ثمر برساند. در دقیقه ۳۵ بازی، شوتِ امرالدین شریفی به تیرک دروازه برخورد کرد، تنها چند اینچ اختلاف می‌توانست شاهین را پیش بیندازد. هم‌چنین، رضا الله‌یاری و سید محمد هاشمی هم نتوانستند از موقعیت‌های طلایی خود استفاده کرده و توپ را درون دروازه حاصلات جای دهند. 

شاهین نیمه حساسِ دوم را با امید جبران بازی رفت شروع کرد. این تیم شمار حملات و ضد حملات خود را برای شکستِ قفل دروازه حاصلات افزایش داد. هرچند، تمام تلاش بازیکنان شاهین با بد‌شانسی توسط خط دفاعی یا دروازه‌بان حاصلات مهار شده و راه به جایی نمی‌بردند.

در ضمن، حملات حاصلات در نیمه دوم از آهنگ کندی برخوردار بود طوری‌که نتوانست موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه شاهین ایجاد کند و بازیکنان حاصلات برای حفظ نتیجه به لاکِ دفاعی فرو رفتند.

سرانجام، بازی برگشت با نتیجه مساوی ۰-۰ به پایان رسید.

از آن‌جای که شاهین در بازی رفت با نتیجه ۰-۱ مغلوب حاصلات شده بود، با این تساوی و در مجموع با یک گول خورده از گردونه رقابت‌های جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ حذف شد.

این مسابقه و قسمت‌های حساس آن در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremierleague ، در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به وب‌سایت رسمی این لیگ به آدرسِ، www.afghanpremierleague.com ، مراجعه کنید. برای تماشای عکس‌های تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقه خود، صفحه اینستاگرام لیگ برتر افغانستان روشن، Afghanpremierleague.official، را لایک کنید.