در ادامۀ بازی‌های مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان، اینک در نخستین روز هفتۀ سوم، امروز ۲۹ سنبلۀ ۱۳۹۶، تیم موج‌های آمو به مصاف د سپین‌غر بازان رفت. این هفتمین بازی مرحلۀ گروهی بود که در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان. 

تیم د سپین‌غر بازان به منظور پیشتازی در برابر حریف خود بسیار با اعتماد به نفس وارد میدان شد و با رد و بدل کردن پاس‌های بسیار دقیق، همواره تلاش نمود تا حریف خود را متأثر بسازد و نخستین گول بازی را به نفع خود به ثمر برساند. هماهنگی بازان بسیار زود نتیجه داد و غلام حضرت نیازی در دقیقۀ ۱۳، قفل دروازۀ حریف خود را شکست.  بازیکنان د سپین‌غر بازان همواره تلاش نمودند تا گول دوم را نیز به ثمر برسانند و تفوق خود را بر رقیب خود قطعی نمایند؛ گرچند، خط دفاعی آمو نیز عملکرد خوب داشت و تمام حملات تیم رقیب خود را مهار نمود. 

موج‌های آمو نیز در سدد ادعای پیشتازی بر رقیب خود حملات متعددی به جانب دروازۀ د سپین‌غر بازان ترتیب داد اما این تلاش‌ها نتیجه‌ای در قبال نداشت و نیمۀ نخست با نتیجۀ ۰ – ۱ به سود تیم بازان به پایان رسید. 

انتظار می‌رفت که نیمۀ نخست بسیار پرشور باشد در حالی که چنین نشد و به تعقیب آن نیمۀ دوم نیز مثل نیمۀ نخست عاری از لحظات قابل تأمل بود. هر دو تیم موج‌های آمو و د سپین‌غر بازان همواره تلاش ورزیدند تا نتیجه را به سود خود تغیر بدهند. هواداران تیم آمو انتظار داشتند تا بازیکنان شان نتیجۀ نیمۀ نخست را جبران کنند و نسبت به رقیب خود پیشی بگیرند. اما هیچ یکی از دو تیم نتوانست گولی به ثمر برساند. در حالی که برای جلوگیری از تساوی، تیم د سپین‌غر بازان خط دفاعی خود را مستحکم ساخت و برای به ثمر رساندن گول دیگر، تنها از ضد حمله سود حست. 

در نهایت، د سپین‌غر بازان با نتیجۀ ۱ – ۰ از موج‌های آمو پیشی گرفت. بر اساس آمار، ۵۵ در صد توپ و بازی در اختیار تیم د سپین‌غر بازان بود. غلام حضرت نیازی جایزۀ بهترین بازیکن را کسب نمود. 

برای تماشای کلیپ مکمل این مسابقه صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را تعقیب کنید. برای تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان، صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.