مسابقۀ رده‌بندی مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل ششم لیگ برتر افغانستان، رقابت برای کسب مقام سوم امروز میان تیم‌های سیمرغ البرز، نمایندۀ زون شمال کشور، و تیم د سپین‌غر بازان امروز رأس ساعت ۰۶:۰۰ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی شد. گول اساس سمیر غضنفری در نخستین دقایق نیمۀ نخست بازی برای پیشتازی د سپین‌غر بازان در عرصۀ تلاش برای کسب مقام سوم این فصل بسیار مفید واقع شد. 

تیم د سپین‌غر بازان این بازی را با دقت تمام برای حفظ حریم خود در برابر حملات تیم سیمرغ البرز آغاز کرد و نخستین گول غضنفری در دقیقۀ پنجم حواس تیم را کاملاً جمع کرد. غضنفری پاس نه چندان خوب هم‌تیمی خود را با شایستگی تمام به جانب دروازۀ تیم حریف خود هدایت نمود و با یک ضربۀ عالی گول مطبوع خود را به ثمر رساند. 

سیمرغ البرز، برندۀ مقام سوم فصل پنجم لیگ برتر افغانستان با وجود تمام تلاش‌ها و ترتیب حملات پی‌هم در صدد اثبات برتری خود در فصل جاری، هیچ تغیری در نتیجۀ بازی وارد کرده نتوانست. استفادۀ درست از این فرصت‌ها برای تیم سیمرغ البرز ارزش به سزایی داشت، اما در حالی که مربی این تیم همواره راه‌کارهای مختلف را مورد آزمایش قرار داد، سیمرغ در هردو نیمۀ بازی ضعیف جلوه کرد و هیچ امتیازی کسب نکرد. 

حریف سیمرغ اما با کسالت به نتیجۀ ۱ – ۰ پابند باقی ماند و همواره خط دفاعی خود را در برابر حملات سیمرغ البرز مستحکم نگاه داشت. بازان بیشتر به استفاده از ضد حملات تلاش به خرج داد تا تهدیدهای تیم حریف خود را در حد قابل دفاع ثابت نگهدارد. ذهیب اصیل، دروازه بان تیم د سپین‌غر بازان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و با دفاع چندین حمله دروازۀ تیم خود را همواره مسدود نگاه داشت. 

به مقایسۀ سال گذشته، پیروزی بازان در برابر تیم سیمرغ البرز و کسب مقام سوم فصل ششم لیگ برتر افغانستان برای این تیم در واقعیت امر بسیار حایز اهمیت محسوب می‌شود. 

به این ترتیب، تیم سیمرغ البرز در مقام چهارم فصل ششم لیگ برتر افغانستان ایستاد. 

فردا، ۵ عقرب سال ۱۳۹۶، دو تیم شاهین آسمایی، برندۀ عنوان قهرمانی فصل پنجم لیگ برتر افغانستان، و د میوند اتلان، نائب قهرمان فصل پنجم لیگ برتر افغانستان، رأس ساعت ۰۵:۰۰ بعد از ظهر در رقابت نهایی به مصاف هم می‌روند. 

برای معلومات بیشتر در مورد رقابت‌های لیگ برتر افغانستان به ویب‌سایت (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. کلیپ‌های مکمل و لحظات برتر این رقابت‌ها در صفحۀ یوتیوب (www.youtube.com/afghanpremierleague) قابل دسترسی است. برای تماشای تصاویر تازۀ تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید.