مراسم قرعه کشی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ به تاریخ ۱۰ اسد، ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر در استدیو سره میاشت برگزار می‌شود. هواداران لیگ برتر افغانستان روشن مشتاقانه منتظر این رویداد مهم هستند که بدانند تیم‌های مورد نظر شان در کدام گروه قرار می‌گیرد و در مرحله گروهی این رقابت ها با کدام تیم ها روبرو می‌شوند. این مراسم آنها را از بعضی تغییرات و به‌روز رسانی‌های جدید امسال در این تورنمنت مطلع میسازد.

در این مراسم چندین تن از وزراء کابینه و مقام های بلند پایه دولت حاضر خواهند بود. رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان، کرام الدین کریم و مدیر فنی فدراسیون فوتبال افغانستان، یوسف کارگر، میزبانی این مراسم را از طرف فدراسیون فوتبال افغانستان به عهده دارند و همچنان آنها درباره پیشرفتهای امسال این لیگ صحبت خواهند کرد.

جریان این مراسم به تاریخ ۱۵ اسد، ساعت ۱۰:۳۰ شب از طریق تلویزیون های «طلوع و لمر» به نشر خواهد رسید. این مراسم همچنان در برگیرنده بعضی صحنه های سرگرم کننده مانند عملکردهای سبک آزاد فوتبال و بعضی صحنه‌های طنز توسط «قسیم ابراهیمی» می‌باشد.

تورنمنت لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ به تاریخ ۵ سنبله در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز خواهد شد. مانند سال گذشته، این مسابقات بطور زنده و خاص از طریق تلویزیون های «طلوع و لمر» و همچنان رادیوی «آرمان اف‌ام و آراکوزیا اف‌ام» به نشر میرسد. این مسابقات را میتوانید در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن نیز تماشا کنید.

(www.youtube.com/afghanpremierleague).مسابقات این تورنمنت هیجان انگیز هر هفته، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۴ بعد از ظهر برگزار خواهد شد.