عقابان هندوکش و د سپین غر بازان امروز در ورزشگاه فوتبال افغانستان در مقابل هم قرار میگیرند. این آخرین فرصت هر دو تیم است تا در صدر جدول گروه الف قرار گیرند.

هر دو تیم با داشتن چهار امتیاز در رده های اول جدول گروه الف قرار دارند. بازان بازی اول خود را با نتیجه ۲-۲ با تیم موج های آمو مساوی کرده بود اما در بازی دوم خود توانستند با نتیجه قناعت بخش ۳-۱ تیم د اباسین څپې را شکست دهد، به این صورت تیم د سپین غر بازان فعلاً با داشتن تفاضل سه گول زده در صدر جدول الف قرار دارد.

در بازی روز جمعه گذشته تیم عقابان با گول دقایق آخر بصیر عابر در نیمه دوم بازی توانستند سه امتیاز مهم را کسب کنند. آنها بازی اول خود را با اباسین مساوی کرده اند.

فهیم افکار بازیکن خط حمله بازان در بازی امروزی تحت فشار زیاد قرار خواهد داشت تا در بازی مهم امروزی برای تیم خود گول زنی کند.

بدون هیچ تردیدی تیم برنده بازی امروزی مستقیمآ به مرحله نیمه نهایی رقابت ها راه پیدا خواهد نمود. تیم که در بازی امروز میبازد باید به بازی روز جمعه تیم های آمو و اباسین منتظر باشد تا سرنوشتش معلوم شود.

تمامی بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان ساعت سه و نیم بعد از ظهر آغاز میشوند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:

www.youtube.com/afghanpremierleague