امروز، چهارشنبه، ۱۳ سنبله ۱۳۹۸، در هشتمین مسابقۀ مرحله گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم عقابان هندوکش، نایب قهرمان فصل چهارم لیگ برتر افغانستان و تیم د اباسین څپې  به رقابت پرداختند. 

نیمه اول بازی با حملات هر دو تیم آغاز شد اما تیم د اباسین څپې بسیار زود، در دقیقه ۲۱ بازی توسط گول زیبای عمران ولیزاده غافلگیر شدند و با نتیجه ۱-۰ عقب افتادند. از جانب دیگر، تیم عقابان هندوکش متوقف شدنی نبوده و کنترول بازی را کاملا در اختیار گرفتند و در نتیجۀ حملات ماهرانه در دقیقه ۲۸ بازی یکبار دیگر توسط گول زیبای عمران ولیزاده برتری خود را دو چند ساختند.

 در ادامه بازی، د اباسین څپې هیچ فرصت پیدا نکرد تا حداقل یکی از گول های خورده را جبران نماید، برعکس، عمران ولیزاده با عملکرد زیبا و ماهرانه توانست دروازه رقیب را با ضربه زیبا باز کند و تیم عقابان هندوکش را برتری ۳-۰ بخشد و کار را برای تیم اباسین څپې در ادامه بازی خیلی دشوار سازد.  وی اولین بازیکن این فصل از رقابت ها شد که توانست هت تریک را بنام خود ثبت کند. نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

د اباسین څپې بر خلاف توقع، نیمه دوم را خیلی خوب و با انگیزه آغاز کردند که نه تنها اختیار بازی را در دست گرفتند بلکه فرصت های زیادی را روی دروازه عقابان هندوکش ایجاد کردند که در نتیجه در دقیقه ۶۳ با گول زیبای امید شیرزاد گول اول را به ثمر رساندند ولی نتوانستند که توپ را بیشتر حفظ کنند، و یکبار دیگر عقابان هندوکش در دقیقه ۹۲ بازی با گول ایمل افغان بازی را ۴-۱ به نفع خود رقم زدند.

در نهایت عمران ولیزاده با درخشش عالی اش به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.