امروز، ۸ سنبله سال ۱۳۹۸، تیم دوست داشتنی د میوند اتلان نایب قهرمان چند فصل لیگ برتر افغانستان در مقابل تیم جوان سیمرغ البرز به رقابت می پردازد. این دومین مسابقه هر دو تیم در فصل هشتم لیگ برتر افغانستان است، سیمرغ البرز در دیدار نخست اش در مقابل تیم طوفان هریرود با شکست مواجه شد و میوند اتلان در مقابل موج های آمو به تساوی ۱-۱ رسید.

دیدار امروزی میان تیم های د میوند اتلان و سیمرغ البرز رأس ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی، این دو تیم در گروه "الف" رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان قرار گرفتند. 

با این حال بازی امروز برای تیم سیمرغ البرز فوق العااده مهم و سرنوشت ساز است، در صورت باخت تیم سیمرغ البرز، احتمال حذف این تیم از رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان بیشتر میشود. د میودند اتلان نیز باید تلاش کند برنده این دیدار گردد تا صعود اش بازی دور بعد ممکن گردد.

قرار گفته های عبدالحق فیضی، سر مربی تیم سیمرغ البرز، این تیم با ترکیب خاص در مقابل تیم د میوند اتلان به میدان میرود و بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را به خرج میدهند تا برنده این دیدار سر نوشت ساز گردند.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.