تیم د سپین غر بازان راههای زیادی برای صعود به مرحله نیمه نهایی داشت. آسانترین آنها بردن حریف و صعود به این مرحله بود. تیم د سپین غر بازان هم کار متذکره را انجام داد. این تیم در استدیوم پر از جمعیت فدراسیون فوتبال افغانستان با نتیجه ۱-۰ بر تیم د میوند اتلان غلبه نمود.

تیم د سپین غر بازان در طول مسابقه هجومی بازی کرد و با دفاع سرکوب کننده و تصاحب توپ بالا، که به ۵۷% رسیده بود، حملات تیم د میوند اتلان را خنثی نمود. هردو تیم بازی خشنی را به نمایش گذاشتند، خطاهای زیادی صورت گرفت و در کل بازی جنجالی بود. داور این مسابقه در جریان بازی چندین بار به بازیکنان در مورد نظم بازی تذکر داد، که در نتیجه مجموعا ۲۴ خطا را اعلام کرد و با ۴ کارت زرد بازیکنان را جریمه نمود. عبدالمنان فراهی از تیم د سپین غر بازان در دقیقه ۹۲ یک کارت زرد گرفت. همچنین امان الله طوفان، احمد خالد عرفان، و محمود نوری، دروازه بان و مهاجمان تیم د میوند اتلان هم کارت زرد گرفتند.

تیم د سپین غر بازان بخاطر گل زیبای فهیم افکار در دقیقه ۸، بر بازی مسلط گردید. او با یک ضربه محکم توپ را از بیرون محوطه جریمه به کنج سمت راست دروازه و دور از دستان امان الله طوفان، دروازه بان تیم د میوند اتلان قرار داد. این گل زود هنگام باعث شد تیم د میوند اتلان یک تاکتیک دفاعی را در پیش بگیرد و هربار که بازیکنان تیم د سپین غر بازان از میانه زمین عبور میکردند ۹ بازیکن به دفاع برمیگشتند. این تاکتیک به خوبی عمل کرد و آنها گل دیگری دریافت نکردند ولی باعث شد که این تیم از حمله هم باز بماند. و شانس های کمی هم که تیم د میوند اتلان برای به ثمر رساندن گل داشت، را از دست دادند.

حالا که تیم د سپین غر بازان به عنوان آخرین تیم به مرحله بعد صعود کرد، برای بازی های نیمه نهایی با تیم های د میوند اتلان، شاهین آسمایی، و عقابان هندوکش میپیوندد. اولین مسابقه این مرحله روز دوشنبه ۳۱ سنبله در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار میگردد.

بهترین لحظات این مسابقه را میتوانید در ویدیو زیر تماشا نمایید