ریال مادرید هیچگاهی هر سه مقام قهرمانی را از آن خود نه کرده است. نگرانی بیشتر از این برای هواداران سفید پوشان هماین که شاید ریال حتی نتواند هیچ قهرمانی را امسال از آن خود بسازد. با شکست خوردن در کوپا دیل ری و مشکل بودن لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا شاید آسانترین تورنمنت برای ریال مادرید باشد.

زمان نه چندان دور، مربی این تیم آقای رافا بینیتز از ریکارد تاریخی ۱۴ بردپیهم خود با افتخار صحبت کرد؛ حالا اما آن زمان بسیار دور به نظر میرسد، به ویژه بعد از باخت ۳-۲ این تیم درمقابل سیلویا در لالیگا و باخت وحشاتناک این تیم به بارسلونا در ماه گذشته، تیم ریال تحت فشار روانی زیادی قرار دارد.

باخت ۴-۰ ریال به بزرگترین رقیب خود برای هواداران این تیم و تمامی جناح های که به نحوی از انحا با این تیم وابستگی داشتند بسیارمشکل بود. هواداران این تیم خواستار برکناری مربی تیم شدند اما رئیس این تیم فلورینتینو پریز مجبور شد تا دو روز بعد از این شکست حمایت خود را از رافا بینیتز مربی ریال اعلام بدارد. از آن زمان به بعد همه چیز خوب نبوده و تا حالا هم نشانه ایی از خوب شدن شرایط تیم وجود ندارد.

زمانی که از آقای بینیتز در مورد پیام وی به مادریدی های پرسیده شد، وی در جواب گفت: " میخواهم برای شان بگویم که بعد از باخت به بارسلونا، ما سه بازی پیهم را برده ایم و از آن چیزی که مردم فکر می کنند، بسیار خوب کار میکنیم".