در بازی های سال ۲۰۱۱ قهرمانی فوتبال جنوب آسیا، افغانستان دارای یک دروازه بان توانای در وجود منصور فقیریار بود. گر چند در همان سال به این بازیکن چانسی زیادی داده نشد اما دو سال بعد در دور ۲۰۱۳ این مسابقات، منصور فقیریار توجه همه را به خود جلب کرد. او توانست با تلاش هایش از خود توانایی های عالی دروازه بانی را به نمایش بگذارد و با این اجرای خود توانست جایزه بهترین دروازه بان تورنمنت را نیز از آن خود کند.

در تورنمنت متذکره، دروازه بان افغانستان از حالت بسیار خوبی برخوردار بود قسمیکه در بازی نهایی هندوستان با افغانستان وی توانست موفقانه از دروازه خویش دفاع نماید. در حالیکه هند از افغانستان دو گول پس بود و هر لحظه بالای دروازه افغانستان حمله های سختی را سازماندهی میکرد اما دروازه بان افغانستان هر حمله هند را به مهارت تمام خنثی می کرد. در نتیجه بازی خوب منصور فقیریار و سایر بازیکنان افغان بود که افغانستان توانست قهرمانی همان دور مسابقات فوتبال جنوب آسیا را از آن خود کند.

متاسفانه امسال منصور فقیریار بنا بر مسدومیتی که برایش پیش آمده است، نه می تواند که در مسابقات ۲۰۱۵ فوتبال جنوب آسیا اشترا ک کند.