بویر اگمابردیوو و امرالدین شریفی، مربی و کاپیتان شاهین آسمایی، در نشست خبری امروز، ۱۸ دلو ۱۳۹۵، درباره بازی برگشت این تیم در مقابل حاصلاتِ تاجیکستان در مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷، صحبت کردند. این نشست خبری در هوتل اطلس شهر دوشنبهِ تاجیکستان برگزار شد.

آقای بویر به هواداران شاهین این اطمینان را داد که این تیم به هیچ عنوان با دومین شکست متوالی رو‌به‌رو نخواهد شد. او  به تغییرات عمده در ترکیب و استراتژهای شاهین اشاره کرد. مربی شاهین گفت، " شاهین شانس حضور در مرحله بعدی را دارد و با تمام توان و قدرت خود در مقابل حاصلات به میدان خواهد رفت."

کاپیتان امرالدین شریفی درباره انگیزه و روحیه بالای تیم برای غلبه بر حریف و جبران نتیجه بازی رفت‌شان در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ صحبت کرد. او به هواداران قول داد تا با آمادگی، تمرکز، و استفاده از تاکتیک‌های مختلف در مسابقه فردا، بازی کنند.

شاهین آسمایی در اولین بازی پلی‌آف خود در مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ با نتیجه ۰-۱ مغلوب حاصلات شد.

بازی برگشت این دو تیم امروز، ۱۹ دلو ۱۳۹۵، راس ساعت ۰۴:۳۰ بعد‌از‌ظهر به وقت کابل برگزار می‌شود. شاهین برای صعود به مرحله گروهی نیاز دارد تا با یک بردِ ۲-۰ از سد حاصلات بگذرد.

مربی حاصلات، محمد‌جان حمیدوف، در نشست خبری به سرنوشت‌ساز بودن این بازی و تلاش تیم‌اش برای کسب پیروزی و صعود به مرحله گروهی جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ اشاره کرد. ایشان اضافه کردند، " ما برای بردن بازی پیش‌رو در مقابل شاهین روی تاکتیک‌های متفاوتی کار کرده‌ایم." 

شما می‌توانید از طریق صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن،  www.youtube.com/afghanpremierleague، این بازی را به صورت زنده و آن‌لاین تماشا کنید. هم‌چنین،  اخبار و گزارشات به روز این مسابقه در وب‌سایت رسمی این لیگ، www.afghanpremierleague.com در دسترس شما قرار دارد. برای تماشای عکس‌های این مسابقه و تیم شاهین آسمایی، صفحه اینستاگرام لیگ برتر افغانستان روشن را، Afghanpremierleague.official، لایک کنید.