در بازی دوستانه ای که روز پنجشنبه در ورزشگاه غازی به ساعت ۹ صبح آغاز شد، شاهین آسمایی به مصاف موج های آمو رفت. شاهین آسمایی به مثل همیش در نیمه اول بازی  با پاس های کوتاه حاکمیت خود را بر بازی قایم کرد. حشمت بارکزی اولین گول را در دقیقه چهل وچهارم بازی به ثمر رساند و این یگانه گول بازی در نیمه اول بود.

در نیمه دوم، آمو تیم شاهین را با یک باز گشت قوی متحیر ساخت. رحیم علی آبادی گول تساوی را در دقیقه پنجاه وششم زد اما دیری نگذشت که جعفر صدیقی در دقیقه شصت وپنجم بازی گول دوم را به نفع موج های آمو به ثمر رساند و بازی را ۲-۱ به نفع موج های آمو تغیر داد.

در جریان نیمه دوم بازی، تیم موج های آمو با ضربه های دیدنی بسوی هدف، تسلط کامل بر بازی را از ان خود کرد که در نتیجه در دقیقه هفتاد وسوم بازی جعفر صدیقی گول سوم را به نفع تیم خود به ثمر رساند و مجموعه گول ها را به ۳ گول رساند.

عمران ولی زاده، یکی از بازیکنان جدید در ترکیب شاهین آسمایی و مهاجم با استعداد این تیم، توانست با یک ضربه عالی گول دوم را در دقیقه هشتادوهفتم برای تیم اش به ثمر برساند. باوجودیکه شاهین با تلاش های فراوان خواست تا گول های بیشتر را به ثمر برساند اما نتوانستند خط قوی دفاع آمو را عبور کنند.

این یک آغاز خوب و روحیه بخش برای تیم موج های آمو بود که توانست تیم شاهین آسمایی را که دوبار عنوان قهرمانی را از آن خود کرده، شکست بدهد.