تورنمنت منطقه‌یی زون مرکز لیگ برتر افغانستان (به سوی فصل ششم لیگ برتر) به منظور انتخاب ۲۱ بازیکن برتر برای تیم عقابان هندوکش از تاریخ ۲۵ الی ۲۹ سرطان سال ۱۳۹۶ در ولایت پنجشیر، در ستودیوم مارشال محمد قسیم فهیم راه اندازی شد. در این رقابت ها، شش تیم، کاپیسا، بامیان، پروان، دایکندی، پنجشیر و جوانان پنجشیر به مصاف هم رفتند.

مربیان فدراسیون فوتبال افغانستان که دارندۀ جواز مربی‌گری از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می باشند، به منظور انتخاب بهترین چهره ها برای تیم عقابان هندوکش، در این رقابت ها حضور داشتند. قرار است این ۲۱ بازیکن منتخب عقابان در رویداد اصلی لیگ برتر افغانستان در شهر کابل به مصاف سایر تیم ها بروند.

در ادامۀ این مسابقات هیجان انگیز چهار روزه، تیم جوانان پنجشیر با استفاده از ضربات پنالتی در برابر تیم پروان به موفقیت نائل شد و لقب قهرمانی تورنمنت منطقه‌یی زون مرکز را از آن خود ساخت. زین الدین شریفی جایزۀ بهترین بازیکن این تورنمت را کسب کرد، زبیر از تیم جوانان پنجشیر جایزۀ بهترین دروازه بان را به دست آورد و جایزۀ بازی جوانمردانۀ این رقابت ها به تیم کاپیسا اختصاص یافت.

تیم عقابان از ولایات واقع در زون مرکزی کشور، پنجشیر، پروان، کاپیسا، بامیان، و دایکندی نمایندگی می‌کند. باوجود تلاش ها و تغیرات زیادی که در فصل پنجم در ترکیب این تیم آورده شد، عقابان نتوانست در فصل گذشته دستاورد خاصی داشته باشد و در نهایت مقام ششم لیگ برتر سال ۱۳۹۵ را از آن خود ساخت. اما امسال با بازیکنان تازه و دارای انگیزۀ قوی، این تیم سرشار از امید برای دستاوردهای برتر است.

برای تماشای کلیپ های مسابقۀ نهایی تورنمنت منطقه‌یی زون مرکز و همچنان ۲۱ بازیکن برتر تیم عقابان هندوکش به صفحۀ یوتیوب (www.youtube.com/afghanpremierleague) مراجعه کنید. صفحۀ اینستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید و عکس‌های تازۀ تیم عقابان هندوکش و سایر تیم های لیگ برتر را دریافت کنید. برای معلومات بیشتر در مورد رویداد اصلی فصل ششم به ویب سایت رسمی لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.