امروز، ۱۵ سنبله سال ۱۳۹۸، تیم قدرتمند و قهرمان چهار فصل لیگ برتر افغانستان، شاهین آسمایی در مقابل تیم د اباسین څپی به رقابت می پردازد. این سومین مسابقه هر دو تیم در فصل هشتم لیگ برتر افغانستان است. د اباسین څپې در دو دیدار گذشته اش در مقابل تیم های عقابان هندوکش و د سپین غر بازان با شکست مواجه شده است اما شاهین آسمایی بر عکس در دو دیدار گذشته اش در مقابل تیم های عقابان هندوکش و د سپین غر بازان به پیروزی رسیده است. 

دیدار امروزی میان تیم های شاهین آسمایی و د اباسین څپې رأس ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز میشود.

بر اساس قرعه کشی، این دو تیم در گروه "ب" رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان قرار گرفتند. 

با توجه به دو باخت د اباسین څپی، این تیم برای صعود به مرحله بعدی امیدی ندارد. شاهین آسمایی به مانند دو بازی گذشته اش که به پیروزی رسیده است، در بازی امروز نیز تلاش میورزد تا به پیروزی رسیده و با امتیازات کامل به مرحله بعدی صعود کند. د اباسین څپی با دو باخت، در دیدار امروز چیزی برای از دست دادن ندارد.

سر مربی تیم شاهین آسمایی آقای الیاس منوچهر در مورد آمادگی های تیم اش برای این بازی میگوید: " این تیم همیشه با زحمات و تلاش های پی هم رقیبان اش را با شکست مواجه کرده و پیروز میدان گریدیده است. امروز نیز با اتحاد همیشگی و کار تیمی پیروز میدان میشویم، و تیم ما هیچ رقیب خود را دست کم نمیگیرد". 

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.