در چهارمین دیدار هفتۀ اول رقابت های مرحلۀ گروهی لیگ برتر افغانستان، د سپین غر بازان به مصاف د اباسین څپې می رود. این مسابقه امروز، ۱ سنبلۀ سال ۱۳۹۸، در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی می شود.

بر اساس قرعه کشی این دو تیم در گروه "ب" این مسابقات قرار گرفته اند. 

برای تیم د اباسین څپۍ که باید برداشت هواداران خود را در مورد ضعف های فصل های گذشته اش در این فصل تغیر بدهد، این مسابقه بسیار حایز اهمیت است و د اباسین څپې تلاش میورزد تا به موفقیت نائل شود. در فصل هفتم لیگ برتر، د اباسین څپۍ نتوانست موفقیت و دستاورد های قابل ملاحظه ای داشته باشد و از مرحلۀ گروهی فراتر نرفت. 

با این حال، د اباسین څپې برای عبور از مرحلۀ گروهی، تغیرات چشمگیری در ترکیب تیم خود روی کار آورده و در فصل جاری، تعدادی از بازیکنان جدید و ورزیده را به ترکیب این تیم اضافه نموده است. 

د سپین غر بازان، قهرمان فصل چهارم لیگ برتر افغانستان نیز تلاش میورزد تا با شکست رقیبانش به مراحل بعدی رقابت ها راه یافته و برای دومین بار جام قهرمانی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان را بدست بیاورد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر  (www.youtube.com/afghanpremierleague)را دنبال کنید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.