یک بازی هیجان‌انگیز دیگر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانسان، امروز، ۲۰ میزان ۱۳۹۷، ساعت ۰۵:۳۰ بعد از ظهر راه‌اندازی می‌شود. در این رقابت، نمایندگان زون جنوب، د میوند اتلان به مصاف تیم طوفان هریرود می‌رود. این ششمین رقابت مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی می‌باشد. 

طوفان و میوند هر دو در رقابت اول خود در مرحلۀ گروهی از حریفان خود پیشی گرفته و ۳ امتیاز را به نفع خود ثبت کردند. در رقابت امروز معین می‌شود که کدام یک از این دو حریف در صدر جدول قرار می‌گیرد. 

تا کنون از گروه "ب" تیم‌های د میوند اتلان و طوفان هریرود ۳ امتیاز خود را کسب کرده اند اما دو تیم دیگر در این گروپ، سیمرغ البرز و عقابان هندوکش هیچ امتیازی ندارند. 

عبدالحق فیضی، مربی تیم د میوند اتلان گفت: "قسمی که شما اطلاع دارید، تیم د میوند اتلان چند روز قبل رقابت اول خود را با عقابان هندوکش سپری کرد، و در ادامه یک سلسله نقاط ضعفی که در تیم وجود داشت، ما در طی این دو سه روز برای حل کردن و یا حد اقل کاهش دادن آن تلاش به خرج داده‌ایم. بازی در برابر طوفان هریرود را آنالیز کردیم، امیدوار استیم امروز شاهد یک بازی خوب و تماشاگرپسند باشیم. جوانان تیم د میوند اتلان همه برای حضور در رقابت امروز آماده استند، کسی از تیم مصدوم یا محروم نیست". ایشان افزودند: "تا کنون در ترکیب تیم تغیراتی وارد نشده و به احتمال زیاد، ترکیب امروز ما همان ترکیب بازی قبلی می‌باشد. به هر حال پیش‌بینی رقابت فوتبال در عین حال که دشوار است، از نظر مربی‌گری کار درست هم نیست، اما این رقابت بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است. طوفان هریرود نیز یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است، هردو تیم تلاش می‌کنند تا امتیاز این بازی را به دست بیاورند و ما نیز به طور کامل آمادگی داریم تا این که بتوانیم امروز بازیی خوبی را به نمایش بگذاریم و همچنان بتوانیم امتیازات بازی را از آن خود بسازیم". 

رقابت میان تیم‌های د میوند اتلان و طوفان هریرود  به صورت زنده از طریق تلویزون‌های طلوع و لمر، همچنان از طریق رادیوهای آرمان و اراکوزیا اف ام نشر می‌شود. برای تماشای لحظات برتر این رقابت‌ها شامل صفحۀ رسمی یوتیوب لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) شوید. همچنان شما می‌توانید تصاویر بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را در انستاگرام لیگ برتر  (Afghanpremierleague.official)تماشا کنید. برای معلومات بیشتر به ویب سایت لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمائید.