ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان، امروز، ۲۵ سنبله ۱۳۹۵،  میزبان یک بازی هیجان‌انگیز دیگر خواهد بود. دو تیم « شاهین آسمایی » و « د‌میوند اتلان» بر اساس قرعه‌کشی لیگ برتر  افغانستان روشن ۱۳۹۵، در دهمین مسابقه ، ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر به مصاف هم‌دیگر می‌روند.

د‌میوند اتلان تا‌ این جای فصل پنجم عمل‌کرد خوبی داشته و صاحب  ۲ پیروزی شده است. این تیم به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ محسوب می‌شود. میوند با شکست تیم‌های د‌اباسین څپې و طوفان هریرود و کسب ۶ امتیاز در صدر گروه خود قرار دارد. با آن‌که حضور این تیم در مرحله نیمه‌نهایی مسجل شده است، یک پیروزی دیگر، جای هیچ حرف و حدیثی را برای صعود این تیم نخواهد گذاشت.

شاهین آسمایی، نایب قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴، با شکست در مقابل طوفان هریرود و پیروزی در برابر د‌اباسین څپې، ۳ امتیاز کسب کرده است. طلایی پوشان بعد از بازی در مقابل د‌اباسین څپې تمرینات کاملی را پشت سر گذاشته‌اند. کمک مربی شاهین، مجتبی فیض، گفت: " برای حضور در نیمه‌نهایی باید برنده این میدان باشیم. خوش‌بختانه بازیکنانی چون هاشمی، سمندری، و امید دوباره به ترکیب تیم برگشتند." وی هم‌چنان اضافه کرد: " این ۳ بازیکن برای مسابقه در برابر لبنان در اردوی تیم ملی حضور داشتند."

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر، و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌‌ام و همچنین از صفحه یوتبوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague  ، نشر می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ و تیم‌های حاضر در آن به وب سایت رسمی لیگ برتر، www.afghanpremireleague.com مراجعه کنید.