نمایندۀ زون شرق کشور، طوفان هریرود امروز، ۳۰ سنبلۀ ۱۳۹۶ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف تیم سیمرغ البرز رفت. این هشتمین رقابت مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان بود. پس از ساعتی رقابت فشرده میان هر دو تیم، این بازی با تساوی ۱ – ۱ به پایان رسید.
طوفان هریرود برای کسب سه امتیاز خود جداً در تلاش پیروزی در این مسابقه بود اما با نتیجۀ مساوی، این تیم در گروه "ب" فقط مستحق یک امتیاز شمرده شد، در حالی که تیم رقیب آنها، سیمرغ البرز یک امتیاز دیگر را نیز به نام خود ثبت نمود و اکنون این تیم به صورت کل چهار امتیاز دارد.

قیس رحیمی، مدافع تیم سیمرغ البرز به زودی در دقیقۀ پنجم بازی با یک ضربۀ زیبا تیم خود را نسبت به تیم رقیب برتری بخشید. ضربۀ قیس رحیمی به حد لازم دقیق بود و او توانست توپ را بسیار به خوبی وارد دروازۀ حریف خود کند، طوری که با به ثمر رسیدن این گول، امید سیمرغ برای پیروزی افزون‌تر شد.

در جهت دیگر، طوفان هریرود نیز با نخستین گول خود در دقیقۀ ۱۸، پاسخ خوبی به حریف خود ارائه کرد. گول مذکور را غلام رضا ایوبی پس از یک تهاجم حسابی هدایت شده به ثمر رساند و نتیجۀ بازی را به ۱ – ۱ مبدل نمود. اما به تعقیب این گول، تمام تلاش‌ها و حملات هر دو تیم در نیمۀ نخست بدون هیچ نتیجه‌ای مهار و خنثی شد.

در نیمۀ دوم نیز، بازی الی دقیقۀ ۷۱ بسیار آهسته و عاری از لحظات برتر بود تا جایی که سیمرغ البرز یک فرصت بی‌نظیر شوت پنالتی دریافت نمود اما دروازه بان طوفان هریرود، فیصل حمیدی، این ضربۀ تیم حریف خود را بسیار به خوبی مهار نمود و سیمرغ نتوانست از این فرصت سودی ببرد.

با وجود تمام تلاش‌های متوالی در نیمۀ دوم، هیچ یک از دو تیم نتوانست نتیجۀ ۱ – ۱ را به سود خود تغیر بدهد. قیس رحیمی بازیکن تیم سیمرغ البرز نخستین کارت سرخ فصل ششم را دریافت کرد.

توپ و بازی به صورت مساویانه، ۵۰ در صد در اختیار هر دو تیم قرار داشت. رحمت الله خیرخواه بازیکن طوفان هریرود جایزۀ بهترین بازیکن را دریافت نمود.

برای تماشای کلیپ مکمل این مسابقه صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را تعقیب کنید. برای تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان، صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.