رقابت دیگری از مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل ششم لیگ برتر افغانستان امروز، ۲۱ میزان ۱۳۹۶ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی می‌شود. قرار است نائب قهرمان فصل پنجم، د میوند اتلان در یک دیدار رفت در مرحلۀ نیمه‌نهایی به مصاف تیم د سپین‌غر بازان برود. این رقابت ساعت ۰۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت کابل آغاز می‌شود و ساعت ۰۸:۰۰ شب به پایان می‌رسد. 

به نظر می رسد این رقابت برای تیم د سپین‌غر بازان، قهرمان سال ۱۳۹۶، تا حدی گران باشد؛ از آنجایی که د میوند اتلان اکنون بازیکنان برجسته‌ای چون امرالدین شریفی از تیم شاهین آسمایی، فردین حکیمی، حمید وکیلی، و فرزاد عطایی را با عده‌ای دیگر از بهترین‌های لیگ برتر و بازیکنان ملی به کار گماشته است. با استخدام شدن این بازیکنان در ترکیب تیم، هواداران اتلان اکنون از تیم خود انتظار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی فصل ششم دارند. 

د میوند اتلان قبلاً در مرحلۀ گروهی بسیار خوب درخشید. این تیم هیچ شکست به ثبت نرساند، و به ترتیب با نتیجۀ ۴ – ۲ و ۶ – ۳ از سد طوفان هریرود و د اباسین څپې گذشت. بعداً در آخرین مسابقۀ خود در مرحلۀ گروهی، اتلان با نتیجۀ مساوی ۱ – ۱ در برابر تیم سیمرغ البرز ایستاد. از گروه "ب" با کسب هفت امتیاز، تیم د میوند اتلان با پیشتازی بر رقبای خود به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه یافت. 

در جهت دیگر، تیم د سپین‌غر بازان از گروه "الف" بسیار به شایستگی با نتیجۀ ۱ – ۰ از سد موج‌های آمو و عقابان هندوکش گذشت ولی به تعقیب آن یک شکست قابل ملاحظه با نتیجۀ ۴ – ۳ در برابر شاهین آسمایی داشت. مربی تیم، فهیم آقای افکار گفت: "ما به تکرار قهرمانی خود فصل پنجم لیگ برتر نزدیک استیم. بدون بازیکنان شایسته و روی‌کار آوردن تغیرات مثبت در ترکیب تیم، رسیدن به مرحلۀ نیمه‌نهایی امکان‌پذیر نبود." او می‌افزاید: "این رقابت برای بازان بسیار حساس خواهد بود" اگر آنها بتوانند اتلان را شکست بدهند. 

برای تماشای کلیپ مکمل این رقابت به صفحۀ یوتیوب (www.youtube.com/afghanpremierleague) مراجعه کنید. برای دریافت تازه‌ترین عکس‌های تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر به ویب‌سایت لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.