امروز ساعت ۳ بعد از ظهر تیم های د میوند اتلان و سپین غر بازان، بعد ازآخرین دیدارشان در تاریخ ۲۸ سنبله ۱۳۹۳ که با نتیجه یک مقابل صفر به نفع د سپین غر بازان به پایان رسید، برای بار دوم رو در روی هم قرار میگیرند. هر دوتیم برای کسب مقام سوم پا به میدان خواهند گذاشت. هر دو تیم در مرحله نیمه نهایی مغلوب حریفان گروه الف شدند.
بعد از تساوی در بازی رفت، د میوند اتلان در بازی برگشت مقابل عقابان هندوکش شکست خورد؛ که عده کثیری این بازی را بهترین بازی لیگ برتر افغانستان روشن قلمداد می کنند. این بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت د میوند اتلان با نتیجه ۷-۸ بازی را به تیم مقابل واگذار نمود.
د سپین غر بازان بازان در بازی رفت مقابل شاهین آسمایی قرار گرفت که این بازی بدون گل به پایان رسید؛ اما در بازی برگشت این تیم با نتیجه ۳-۰ مقابل مدافع قهرمانی شکست را پذیرفت و از صعود به مرحله نهایی باز ماند.
در این فصل، هر دو تیم موفق به کسب موفقیت های بسیاری شدند و امیدوار هستند تا در سال ۱۳۹۴ شاهد پیشرفت های بیشتری باشند. د میوند اتلان بهترین خط دفاع را در مسابقات این فصل همراه داشت که اجازه دریافت بیشتر از یک گل را به حریفان خودش نداده است. این تیم بعد از شکست تیم های طوفان هریرود و سیمرغ البرز به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود.
دسپین غر بازان سعی بسیار نمود تا به فینال این مسابقات راه یابد و حتی از سد تیم د میوند اتلان نیز گذشت و امروز برای دومین بار برای کسب مقام سوم مقابل این تیم قرار خواهد گرفت

برای تعقیب و دریافت جدید ترین اخبار این بازی به صورت آنلاین، از صفحه رسمی ما در تویتر، فیسبوک و یوتیوب دیدن کنید:
تویتر: AfPremierLeague
فیسبوک: AfghanPremierLeague
یوتیوب: https://www.youtube.com/afghanpremierleague.