بویر اگمابردیو، مربی شاهین آسمایی، روز چهارشنبه، ۲۹ جدی ۱۳۹۵، به کابل آمد تا بر کار آمادگی و تمرینات فشرده این تیم نظارت داشته باشد. آقای بویر، یک مربی اهل تاجیکستان است که دوره‌های آموزشی مربیگری فوتبالِ فیفا را پشت سر گذاشته است؛ ایشان در طول سه فصل گذشته، کار هدایت شاهین را در لیگ برتر افغانستان روشن بر عهده داشته است.

آقای بویر در بالا بردن روحیه و عمل‌کرد شاهین نقش به سزایی داشته و بازیکنان این تیم همیشه احترام خاصی برای وی قایل هستند. با هدایت ایشان، شاهین در سال‌های ۱۳۹۳، ۱۳۹۴، و ۱۳۹۶ به ترتیب به عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و اولی لیگ برتر افغانستان روشن دست پیدا کرده است.

در حال حاضر، این تیم در یک دوره ۱۰ روزه برای تمرکز هرچی بیشتر روی تمرینات در قرنطین به سر می‌برد؛ این دوره تمرینی از ۱ دلو ۱۳۹۵ شروع شد.

آقای بویر گفت، " این بازی می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های شاهین در جام کنفدارسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ باشد، چون این اولین حضور شاهین در یک رقابت منطقه‌ای است که سطح آن به مراتب با مسابقات لیگ برتر افغانستان روشن متفاوت است. " ایشان در ادامه گفتند، " هرچند، خودم و  تمام بازیکنان و کادر فنی به هیچ عنوان به باخت فکر نکرده و تمرکز ما بر پیروزی است. حضور بنده در کابل به منظور ارتقای تاکتیک‌های تیمی و رفع نقاط ضعف است."

همان‌طوری که ایشان بیان کردند، بازیکنان شاهین برای رویاروی با هر چالشی آماده هستند. آقای بویر تاکید کردند، " با این که نتایج بازی فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است اما همه بازیکنان ما در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند؛ آن‌ها جزء بهترین‌ها هستند و تمام تلاش خود را به کار می‎گیرند، پس چرا برنده این میدان ما نباشیم."

حتی هوای سرد و برفی کابل هم نتوانست تمرینات شاهین آسمایی را متوقف کند. همه‌گان از انگیزه بالایی برای کسب عنوانی در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ برخوردار هستند.

اولین بازی شاهین آسمایی در مقابل حریف تاجیکستانی خود، خوسیلوت، به تاریخ ۱۲ دلو ۱۳۹۵، راس ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تاجیکستان در ورزش‌گاه مرکزی جمهوری، در شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

با ما باشید و برای کسب معلومات بیشتر درباره تمرینات آماده سازی تیم شاهین آسمایی و مسابقه این تیم در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ به  وب سایت لیگ برتر افغانستان روشن www.afghanpremierleague.com و صفحه یوتیوب این لیگ ، www.youtube.com/afghanpremierleague مراجعه کنید. برای تماشای عکس‌های تیم‌های مورد علاقه خود، صفحه اینستاگرام لیگ برتر Afghanpremierleague.official را لایک کنید!