این نشست خبری با حضور خبرنگاران پیش از چاشت دیروز در هوتل اطلس دوشنبه برگزار شد. در آغاز این نشست محمد جان حمیداللهوف و صفرعلی کریموف سرمربی و کپتان حاصلات به سوالات خبرنگاران در رابطه با بازی فردا پاسخ دادند.

محمد جان حمیداللهوف سرمربی حاصلات سخنان خود را با خوش آمدگویی به شاهین آسمایی قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن آغاز کرد و در ادامه با تشکر از هیئت رهبری و هواداران حاصلات برای آماده کردن شرایط حضور در این بازیها از هدف این تیم که صعود به مرحله گروهی بازیهای جام کنفدراسیون آسیا است، سخن گفت. حمیداللهوف به برگزاری ۴ بازی دوستانه قبل از این بازی اشاره کرد و بیان نمود که ترکیب اصلی حاصلات برای این رقابتها مشخص شده است.

سرمربی حاصلات تاجیکستان برگزاری هر دو بازی رفت و برگشت درشهر دوشنبه را یکی از برتری های حاصلات نسبت به شاهین دانست و از حضور تماشاگران برای حمایت از این تیم خبر داد.

او در ادامه از آشنایی با سیستم بازی شاهین آسمایی و همچنین تفکرات بایر ایگمبردیوف گفت و به تمجید از قهرمان فوتبال افغانستان پرداخت.

صفر علی کریموف کپتان حاصلات نیز در این نشست خبری از صعود به مرحله گروهی بازی سخن گفت و از یک بازی زیبا در مقابل شاهین آسمایی خبر داد.

بعد از پاسخ گویی سرمربی و کپتان حاصلات به سوالات خبرنگاران بایر ایگمبردیوف و سمیع الله محمدی در مقابل خبرنگاران قرار گرفتند و به سوالات آن ها پاسخ دادند.

در ابتدا بایر ایگمبردیوف از اولین حضور هر دو تیم در این رقابتها گفت و این نکته را خاطر نشان کرد که ما برای کسب یک نتیجه رضایت بخش در مقابل حاصلات قرار می گیریم. ایگمبردیوف با بیان این نکته که اگر چه تیم ما هر دو بازی را در شهر دوشنبه برگزار می کنن اما از عزم راسخ بازیکنان شاهین برای موفقیت و رسیدن به پیروزی خبر داد. او همچنین از بررسی نقاط ضعف و قوت حاصلات سخن زد و از حمیداللهوف سرمربی حاصلات بعنوان یکی از مربیان فوتبال تاجیکستان یاد کرد.

او در پایان سخنانش از انگیزه ی بالای شاهین آسمایی برای صعود به خبرنگاران گفت.

بعد از بایر ایگمبردیوف نوبت به سمیع الله محمدی رسید . کپتان شاهین آسمایی سخنان خود را با اشاره به وضعیت امنیتی افغانستان و نداشتن شرایط میزبانی و تاثیر در روند بازی آغاز کرد.

سمیع الله محمدی از اولین حضور نماینده افغانستان در مسابقات بین المللی گفت و بیان نمود که ما برای پیروزی مقابل حاصلات و صعود به مرحله بعدی به اینجا آمده ایم . کپتان شاهینی ها در مقابل خبرنگاران گفت که فوتبال در آینده افغانستان نقش موثری دارد و از افغان های مقیم در تاجیکستان تقاضا کرد که برای تشویق و حمایت از شاهین آسمایی فردا به ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه بیایند.

مسابقه رفت تیم های شاهین آسمایی و حاصلات تاجیکستان در مرحله پلی آف جام کنفدراسیون آسیا امروز سه شنبه ساعت ۳:۰۰ بعد از ظهر به وقت افغانستان در استدیوم مرکزی شهر دوشنبه برگزار می شود.

برای پی‌گیری لحظه به لحظه از اخبار پیرامون  این مسابقه هیجان‌انگیز، صفحاتِ مربوط به رسانه‌های اجتماعی لیگ برتر افغانستان روشن را تعقیب و لایک کنید. برای خواندن مطالب بیشتر درباره مسابقه پیش روی شاهین به وب سایت لیگ برتر افغانستان روشن،www.afghanpremireleague.com رفته و برای دیدن عکس‌های این مسابقه، صفحه اینستاگرام این لیگ ،Afghanpremierleague.offical را لایک کنید.