مسابقۀ هیجان انگیز دیگر فصل ششم لیگ برتر افغانستان در راه است. شاهین آسمایی، برندۀ عنوان قهرمانی فصل پنجم لیگ برتر امروز، ۳۱ سنبلۀ سال ۱۳۹۶ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف تیم موج‌های آمو می‌رود. این نهمین رقابت مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر می‌باشد.

شاهین آسمایی قبل از این در مرحلۀ گروهی دو مسابقه را سپری نموده. در دیدار نخست در برابر د سپین‌غر بازان، شاهین تیم حریف خود را با نتیجۀ ۴ – ۳ شکست داد؛ اما در دیدار دوم، تیم عقابان هندوکش با نتیجۀ ۲ – ۰ از آذرخش شاهین رد شد.

تا کنون در گروه "الف"، هر یکی از چهار تیم، شاهین آسمایی، موج‌های آمو، د سپین‌غر بازان و همچنان عقابان هندوکش سه امتیاز را به نام خود ثبت کرده اند. گرچند، نتیجۀ بازی امروز برای شاهین آسمایی جهت راه‌یابی به مرحلۀ نیمه‌نهایی بسیار پراهمیت است.

مربی تیم شاهین آسمایی، مجتبی فیض بیان کرد: "این برای شاهین آسمایی یک روز دشوار است.

ما برای از بین بردن ضعف‌های خط دفاعی خود و همچنان برای بهبود نیروی تهاجمی خود جداً تلاش به خرج داده ایم. در این رقابت طرفداران تیم شاهین آسمایی شاهد تغیرات زیادی در شیوۀ بازی تیم مورد علاقۀ خود خواهند بود و ما اطمینان می‌دهیم که آنها آزرده خاطر نمی‌شوند."

در جهت دیگر، تیم موج‌های آمو در دیدار نخست در برابر تیم عقابان هندوکش خط دفاعی خود را همواره به صورت مستحکم حفظ نمود و در نهایت با نتیجۀ ۱ – ۰ حریف خود را از پیش رو برداشت. گرچند، در دیدار دوم مرحلۀ گروهی، بازی را با نتیجۀ ۱ – ۰ به تیم د سپین‌غر بازان واگذار کرد.

مربی تیم آمو، طاهر منوری گفت: "آمو برای تداوم سبقت جویی در فصل ششم لیگ‌برتر و خاصتاً اکنون در برابر تیم شاهین آسمایی کاملاً آماده است. ما در این رقابت ناکام نمی‌شویم و از تمام فرصت‌های موجود به صورت کامل بهره‌برداری خواهیم کرد. مربیان تیم تمام نکات ضعف بازیکنان را مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را روی دست گرفته اند."

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویون‌های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام نشر می‌شود. مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید.

برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت‌ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر (www.youtube.com/afghanpremierleague) را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.