تورنمنت منطقه‌ای لیگ برتر افغانستان روشن برای انتخاب بازیکنان عقابان هندوکش در استدیوم مارشال محمد‌قسیم فهیم در پنجشیر برگزار شد. در این تورنمنت، ۵ تیم به نمایندگی از ولایت‌های پنجشیر، کاپیسا، بامیان، پروان، و دایکندی اشتراک کرده بودند.

عقابان هندوکش در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴، تنها به یک پیروزی در مرحله گروهی دست پیدا کرد و با کسب ۴ امتیاز نتوانست به مرحله نیمه‌نهایی آن فصل راه پیدا کند.

از این تیم انتظار می‌رفت که با آمادگی کافی رویداد اصلی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ را در کابل شروع کند تا جبرانِ عمل‌کرد ضعیف آن‌ها در سال گذشته شود. فیصل سلطانی و عمران ولی‌زاده، دو بازیکن شناخته شده شاهین آسمایی، برای بالا بردن عمل‌کرد این تیم به ترکیب عقابان در سال ۱۳۹۵ ملحق شده بودند.

قرعه کشی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، این تیم را در گروه " ب " قرار داد جای‌که باید با تیم‌های موج‌های آمو، د‌سپین‌غر بازان، و سیمرغ البرز رقابت می‌کرد.

متاسفانه، عقابان اولین بازی فصل پنجم خود را با یک شکستِ ۰-۱ در مقابل موج‌های آمو شروع کرد و دومین دیدار خود را در مقابل دسپین‌غر بازان با نتیجه مساوی به پایان رساند. اگر عقابان در بازی سوم خود در مقابل حریف قدرت‌مند شان، سیمرغ البرز، با نتیجه ۱-۲ مغلوب نمی‌شد، شانس این تیم برای کسب جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی بالا بود.

این تیم در مجموع با کسب ۴ امتیاز از صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن باز ماند.

قسمت‌های حساسِ بازی‌های عقابان هندوکش در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremierleague، در دسترس قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عقابان هندوکش و رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن، به وب‌سایت رسمی این لیگ، www.afghanpremierleague.com مراجعه کنید. برای تماشای عکس‌های بیشتر از این تیم ، صفحه اینستاگرام لیگ برتر افغانستان روشن، afghanpremierleague.official، را لایک کنید.