امروز، ۱۸ سنبله سال ۱۳۹۸، تیم سپین غر بازان، قهرمان فصل چهارم لیگ برتر افغانستان در مقابل تیم جوان و پر انرژی عقابان هندوکش به رقابت می پردازد. این سومین مسابقه هر دو تیم در فصل هشتم لیگ برتر افغانستان است، عقابان هندوکش در دیدار نخست در مقابل تیم قدرتمند شاهین آسمایی با شکست مواجه شد اما در مسابقه دوم اش در مقابل اباسین څپی به پیروزی شیرین رسید. سپین غر بازان نیز بازی نخست را در برابر اباسین څپی برد و در دیدار دومی اش بازی را برای تیم شاهین آسمایی واگذار کرد.

دیدار امروزی میان تیم های سپین غر بازان و عقابان هندوکش رأس ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز میشود.

بر اساس قرعه کشی، این دو تیم در گروه "ب" رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان قرار گرفتند. 

بازی امروز برای هر دو تیم فوق العاده حساس و سرنوشت ساز میباشد طوریکه برنده این مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی می شود و تیم بازنده از مسابقات فصل هشتم لیگ برتر افغانستان حذف میگردد. عقابان هندوکش نایب قهرمان یک فصل گذشته لیگ برتر افغانستان میباشد که در این فصل از بازیکنان جوان و ملی پوش را نیز در اختیار دارد. در همین حال تیم سپین غر بازان که تجربه قهرمانی فصل چهارم را با خود دارد با تمام تلاش وارد دیدار امروزی می شود.

بازی امروز خیلی مهم و دیدنی است و هردو تیم تلاش میورزد تا به دور بعدی رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان صعود کنند.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.