آخرین رقابت مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی امروز، ۲۶ میزان ۱۳۹۷، ساعت ۰۵:۳۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی می‌شود. در این دیدار، نمایندۀ زون مرکز، عقابان هندوکش در برابر طوفان هریرود، نمایندۀ زون غرب، به رقابت می‌پردازد. 

طوفان هریرود در نخستین رقابت خود در مرحلۀ گروهی به مصاف سیمرغ البرز رفت و حریف خود را با نتیجۀ ۱ – ۰ شکست داد، و در ادامه، در ششمین رقابت مرحلۀ گروهی، تیم د میوند اتلان را با نتیجۀ ۳ – ۰ شکست خورد. اما عقابان هندوکش در دیدار نخست خود در مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی در برابر د میوند اتلان با نتیجۀ ۲ – ۰ شکست خورد و به تعقیب آن، در رقابتی که در برابر سیمرغ البرز داشت، نیمۀ نخست را با نتیجۀ ۱ – ۰ به نفع خود به پایان رساند اما در نیمۀ دوم سه گول خورد و به این ترتیب، سیمرغ البرز شانس خود را برای حضور در نیمه‌نهایی افزایش داد اما بعداً در برابر د میوند اتلان شکست خورد و در مرحلۀ گروهی حذف شد. 

عقابان هندوکش حالا شانسی برای حضور در مرحلۀ نیمه‌نهایی ندارد، گرچند، نتیجۀ مثبت از این رقابت می‌تواند در تاریخچۀ این تیم در فصل هفتم تغیری ایجاد کند و برای برگشتاندن روحیۀ بازیکنان این تیم مفید واقع شده می‌تواند. 

آقای حمید مسعودی، مربی تیم طوفان هریرود گفت: "از آنجا که ما از گروه خود به حیث نخستین تیم صعود کرده‌ایم، بناء به این کوشش می‌کنیم بیشتر به بازیکنانی فرصت بدهیم که در دو رقابت قبلی ظاهر نشده‌اند. آمادگی کامل داریم. تمرینات ما به صورت منظم همه روزه در استیدیوم به پیش می‌رود، انشالله جوانان ما فردا با یک روحیۀ عالی داخل میدان می‌شوند." 

رقابت میان تیم‌های طوفان هریرود و عقابان هندوکش به صورت زنده از طریق تلویزون‌های طلوع و لمر، همچنان از طریق رادیوهای آرمان و اراکوزیا اف ام نشر می‌شود. برای تماشای لحظات برتر این رقابت‌ها عضویت صفحۀ رسمی یوتیوب لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague)  را کسب کنید. همچنان شما می‌توانید تصاویر بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را در انستاگرام لیگ برتر   (Afghanpremierleague.official)تماشا کنید. برای معلومات بیشتر به صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com)  مراجعه نمائید.