در نهمین مسابقه مرحله گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم قوی طوفان هریرود، تیم د میوند اتلان را شکست داد. 

تیم طوفان هریرود و د میوند اتلان در حالی به مصاف هم رفتند که طوفان هریرود  در بازی اول خود سیمرغ البرز و در مسابقه دوم موج های آمو را در یک رقابت تنگا تنگ ۳-۲ شکست داد، و د میوند اتلان در دیدار نخست اش با تیم موج های آمو به تساوی ۱-۱ رسیده بود و در رقابت مهم بعدی اش در مقابل سیمرغ البرز شکست سنگین ۴-۰  را متقبل شد.

در نتیجه طوفان هریرود جایگاهی خوبی برای خود در مرحله بعدی اخذ نمود است، در حالیکه تیم د میوند اتلان هیج شانسی برای حضور در مرحله بعدی ندارد.

بازی را طوفان هریرود عالی آغاز کرد اما در دقیقه ۷ بازی، ناصر فراهی با یک اشتباه بزرگ توپ را وارد دروازه خود ساخت و حساب کار را ۱-۰ به نفع تیم مخالف رقم زد. بعد از این گول، طوفان هریرود آرام نه نشسته و روی دروازه حریف موقعیت های پیاپی ایجاد کرد. در دقیقه ۲۷ بازی، با عملکرد عالی کاپیتان معروف محمدی گول تساوی برای طوفان هریرود رقم خورد و حساب کار ۱ – ۱ مساوی شد. بنظر میرسید که تیم طوفان هریرود به این نتیجه قناعت ندارند و بالاخره کوشش های شان جواب داد و در دقیقه ۴۵ با گول زیبای فرهاد عادل ۲-۱ از رقیب پیشی گرفتند. 

د میوند اتلان نیمه دوم را قوی تر و با انگیزه والا آغاز کردند و کنترول بازی را کاملا در اختیار گرفته بودند و با بازی منسجم تر خطرات جدی روی دروازه طوفان هریرود ایجاد کردند که از بخت بد نتوانستند که به گول برسند، و یکبار دیگر در دقیقه ۷۶ بازی، حسیب الله احدی با شوت زیبا دروازه میوند اتلان را برای بار سوم باز کرد و کار را برای د میوند اتلان سخت تر ساخت. در عین حال بازی خیلی دلچسپ شده بود و تیم د میوند اتلان برای از دست دادن چیزی نداشتند و با تمام نیرو بالای دروازه طوفان حمله میکردند اما گویا این شب آنها نبود و یک کوشش شان نتیجه نمیداد. و باز هم طوفان هریرود در دقیقه ۹۴ بازی روی اشتباه مدافعان د میوند اتلان، پنالتی بدست آوردند و رحمت الله خیرخواه گول ۴ را رقم زد.

بازی به نتیجه ۴-۱ به پایان رسید و حسیب الله احدی از تیم طوفان هریرود با درخشش عالی و به ثمر رساندن ۱ گول به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.