در دومین روز رقابت های مرحله گروهی لیگ برتر افغانستان، تیم قدرتمند شاهین آسمایی به مصاف عقابان هندوکش رفت. نیمه اول بازی با جذابیت تمام و حملات متواتر هر دو تیم آغاز شد که در نهایت شاهین آسمایی در دقیقه ۳۷، توسط گول امان الله سرداری نتیجه بازی را ۱-۰ به نفع خود رقم زد.

عقابان هندوکش با وجود فشار زیاد که بر روی دروازه شاهین آسمایی وارد ساخته بود، در نیمه اول بازی به گول نرسید و غلام حضرت نیازی روی خطا بالای بازیکن شاهین آسمایی یک کارت زرد را به نام خود ثبت کرد.

نیمۀ دوم این رقابت دیدنی بدون گول به پایان رسید و شاهین آسمایی با به ثمر رساندن ۱ گول در نیمه اول پیروز میدان شد. انور اکبری با عملکرد خوب و درخشش عالی، لقب بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر(www.youtube.com/afghanpremierleague)   را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.