امروز، ۳۰ اسد سال ۱۳۹۸، رقابت هیجان انگیز دیگری از لیگ برتر افغانستان بین تیم‌های شاهین آسمایی و عقابان هندوکش در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان رأس ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر آغاز میشود.

این دومین رقابت مرحلۀ گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان می‌باشد. بر اساس قرعه کشی، هر دو تیم در گروه "ب" قرار گرفتند. 

شاهین آسمایی با داشتن چهار قهرمانی پر افتخارترین تیم لیگ برتر افغانستان است که حضور یارمحمد ذکرخیل و روف قادری از تیم طوفان هریرود در این فصل به قوت این تیم می افزاید.

در همین حال تیم عقابان هندوکش با تجربه از شکست های پی هم و حذف این تیم در فصل گذشته، اینبار با آماده گی کامل و حضور بازیکنان جوان در این فصل به رقابت میپردازد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویون‌های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام  و آراکوزیا  نشر می‌شود. مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت‌ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر (www.youtube.com/afghanpremierleague) را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.